Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

U źródeł współczesności 2 Zeszyt ćwiczeń

04-06-2012, 9:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2300456195
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 9   
Koniec: 24-05-2012 11:36:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

GG:[zasłonięte]72731

tel.[zasłonięte]217 04 wew.164;  501 [zasłonięte] 370

[zasłonięte]@tlen.pl

 

 
    Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Przy zakupie powyżej 5 sztuk - rabat 5 %, proszę o kontakt.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro i numer aukcji.

Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

wpłata z góry na konto - koszt przesyłki 5 zł

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 
.
 
U źródeł współczesności 2 Historia Zeszyt ćwiczeń
Gimnazjum
Kozłowska Zofia Zielińska Katarzyna,

wydawnictwo WSiP
wydanie 2000 r.
ISBN: 83-02-07668-6
Format: 16.0x23.0cm, 152 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1


 

Opis książki U źródeł współczesności 2 Historia Zeszyt ćwiczeń :
Zeszyt ćwiczeń został przygotowany jako integralna część podręcznika dla klasy 2. gimnazjum. Ma on pomagać uczniom w poznawaniu i doskonaleniu warsztatu historycznego, rozwijaniu interpretacji i odczytywania źródeł historycznych, jakimi są teksty, źródła ikonograficzne, kartograficzne, plany, schematy i wykresy, tablice genealogiczne itp. Różnorodność ćwiczeń, a także zastosowana różna skala trudności ćwiczeń, poleceń i zadań, pozwoli uczniom nie tylko utrwalić zdobytą wiedzę historyczną, ale i w sposób twórczy łączyć tę dziedzinę nauki z innymi dziedzinami wiedzy humanistycznej.