Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TYSZKOWA ZACHOWANIE DZIECI SZKOLNYCH SYTUACJACH

28-01-2012, 2:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 6 zł     
Użytkownik Polarnic
numer aukcji: 2061198513
Miejscowość net
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-01-2012 17:44:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARIA TYSZKOWA
ZACHOWANIE SIĘ DZIECI SZKOLNYCH W SYTUACJACH TRUDNYCH
STAN: BARDZO DOBRY (WEWNĄTRZ KSIĄŻKI W TRZECH MIEJSCACH ŚLADY KOREKTORA MASKUJĄCE PODPIS POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA)

LICZBA STRON - 374
 
PAŃSTWOWE WYDAWNICTWO NAUKOWE
1986
 
 
SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I. POJĘCIE SYTUACJI TRUDNEJ. WPŁYW SYTUACJI TRUDNYCH NA ZACHOWANIE SIĘ CZŁOWIEKA

1. SYTUACJA TRUDNA JAKO SPECYFICZNY UKŁAD WARUNKÓW (BODŹCÓW) DZIAŁAJĄCYCH NA JEDNOSTKĘ
2. WSPÓŁCZESNA DIALEKTYCZNA KONCEPCJA SYTUACJI TRUDNYCH
3. RODZAJE SYTUACJI TRUDNYCH
4. WPŁYW SYTUACJI TRUDNEJ NA ZACHOWANIE SIĘ CZŁOWIEKA
5. NIEKTÓRE WYNIKI DOTYCHCZASOWYCH BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH NAD ZACHOWANIEM SIĘ DZIECI W SYTUACJACH TRUDNYCH
6. PSYCHOLOGICZNY MECHANIZM WPŁYWU SYTUACJI TRUDNEJ NA ZACHOWANIE SIĘ

ROZDZIAŁ II. OSOBOWOŚCIOWE DETERMINANTY ZACHOWANIA SIĘ CZŁOWIEKA W SYTUACJACH TRUDNYCH

1. OBRAZ SIEBIE SAMEGO I SAMOOCENA JAKO CZYNNIK WPŁYWAJĄCY NA ZACHOWANIE SIĘ CZŁOWIEKA W SYTUACJACH TRUDNYCH
2. POTRZEBY I ASPIRACJE JEDNOSTKI, ICH ROLA W WYZNACZANIU ZACHOWANIA SIĘ WOBEC TRUDNOŚCI
3. POSTAWY LĘKOWE I POZIOM LĘKLIWOŚCI DZIECI; ICH WPŁYW NA ZACHOWANIE SIĘ W SYTUACJACH TRUDNYCH
4. ODPORNOŚĆ W ZNOSZENIU SYTUACJI TRUDNYCH. CECHY CHARAKTERYSTYCZNE OSÓB ODPORNYCH I NIEODPORNYCH

ROZDZIAŁ III. ZAŁOŻENIA WYJŚCIOWE I METODY WŁASNYCH BADAŃ NAD ZACHOWANIEM SIĘ DZIECI W WIEKU 8-13 LAT W SYTUACJACH TRUDNYCH

1. METODY ZASTOSOWANE W BADANIACH
2. DOBÓR OSÓB BADANYCH
3. SPOSÓB PRZEPROWADZANIA BADAŃ

ROZDZIAŁ IV. ZACHOWANIE SIĘ BADANYCH DZIECI W ZADANIACH ZMIENNYCH ZŁOŻONYCH O STRUKTURZE SUKCESYWNEJ

1. METODYKA EKSPERYMENTU
2. ANALIZA WYNIKÓW BADANIA
A. ANALIZA WYKONANIA ZADANIA EKSPERYMENTALNEGO PRZEZ DZIECI
B. PODNIECENIE EMOCJONALNE W TOKU WYKONYWANIA ZADANIA EKSPERYMENTALNEGO. ZALEŻNOŚĆ MIĘDZY STOPNIEM PODNIECENIA A POZIOMEM WYKONANIA ZADAŃ
C. ODPORNOŚĆ BADANYCH DZIECI NA TRUDNOŚĆ SYTUACJI I PODNIECENIE EMOCJONALNE

ROZDZIAŁ V. ZACHOWANIE SIĘ BADANYCH DZIECI W TOKU ROZWIĄZYWANIA TRUDNYCH ZADAŃ (PROBLEMÓW) INTELEKTUALNYCH

1. METODYKA BADANIA I OPRACOWANIA DANYCH EMPIRYCZNYCH
A. PODSTAWY DOBORU KATEGORII DO ANALIZY DANYCH EMPIRYCZNYCH
2. PORÓWNANIE ZACHOWANIA SIĘ BADANYCH DZIECI W RÓŻNYM WIEKU W TOKU ROZWIĄZYWANIA TRUDNYCH ZADAŃ
A. POZIOM I DYNAMIKA ZMIAN MOTYWACJI W ROZWIĄZYWANIU TRUDNYCH ZADAŃ PRZEZ OSOBY BADANE W RÓŻNYM WIEKU - PORÓWNANIE WYNIKÓW
B. LICZBA PODEJMOWANYCH PRÓB ROZWIĄZANIA I MOMENT REZYGNACJI Z OSIĄGNIĘCIA WYNIKU
C. PORÓWNANIE STRUKTURY CZYNNOŚCI I JEJ ZMIAN POD WPŁYWEM TRUDNOŚCI I NIEPOWODZEŃ W ROZWIĄZYWANIU ZADAŃ
D. PORÓWNANIE STOSUNKU BADANYCH DZIECI Z RÓŻNYCH GRUP WIEKU DO TRUDNOŚCI W ROZWIĄZYWANIU ZADAŃ
E. ZALEŻNOŚĆ POZIOMU ORGANIZACJI CZYNNOŚCI OD STOPNIA TRUDNOŚCI ZADAŃ EKSPERYMENTALNYCH
F. DZIAŁANIE ZMIERZAJĄCE DO OSIĄGNIĘCIA ROZWIĄZANIA METODĄ PRÓB I BŁĘDÓW. NIERACJONALNY TOR REALIZACJI DĄŻENIA DO OSIĄGNIĘCIA WYNIKU
G. REAKCJE EMOCJONALNE I OBRONNE
H. PORÓWNANIE WSKAZYWANEGO PRZEZ BADANE DZIECI POZIOMU KONTROLI ZACHOWANIA W GRUPACH WIEKU

ROZDZIAŁ VI. ZACHOWANIE SIĘ BADANYCH DZIECI W SYTUACJACH RECYTOWANIA WIERSZA PRZED KOMISJĄ OCENIAJĄCĄ

1. METODYKA BADANIA
2. SPOSÓB OPRACOWANIA DANYCH - KRYTERIA OCENY I PORÓWNYWANIA WYNIKÓW
3. ANALIZA WYNIKÓW EKPERYMENTU
A. CHARAKTERYSTYKA JAKOŚCI WYKONANIA ZADANIA I REAKCJI EMOCJONALNYCH DZIECI Z RÓŻNYCH GRUP WIEKU W SYTUACJI EKSPERYMENTALNEJ II
B. PORÓWNANIA WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI WYKONANIA ZADANIA EKSPERYMENTALNEGO II W WARUNKACH STRESSOWYCH I NIESTRESSOWYCH PRZEZ DZIECI BADANE Z RÓŻNYCH GRUP WIEKU
4. ZEWNĘTRZNE OBJAWY ZDENERWOWANIA I NAPIĘCIE EMOCJONALNE PRZEJAWIAJĄCE SIĘ W RSG
5. FACYLITACYJNE DZIAŁANIE EMOCJONALNEGO PODNIECENIA

ROZDZIAŁ VII. ANALIZA PORÓWNAWCZA ZACHOWANIA SIĘ BADANYCH DZIECI W SYTUACJACH TRUDNYCH RÓŻNEGO TYPU

1. PORÓWNAWCZA ANALIZA ZACHOWANIA SIĘ BADANYCH DZIECI W SYTUACJACH TRUDNYCH TROJAKIEGO TYPU
A. TRUDNOŚCI TKWIĄCE W EKSPERYMENTALNYCH SYTUACJACH POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW
B. PORÓWNANIE WYNIKÓW BADANIA DZIECI SZKOLNYCH WTRUDNYCH SYTUACJACH EKSPERYMENTALNYCH RÓŻNEGO TYPU
2. GRUPY OSÓB BADANYCH WYODRĘBNIAJĄCE SIĘ ZE WZGLĘDU NA CECHY ZACHOWANIA SIĘ W SYTUACJACH TRUDNYCH RÓŻNEGO TYPU
A. CHARAKTERYSTYKA ZACHOWANIA SIĘ OSÓB OGÓLNIE ODPORNYCH W TRUDNYCH SYTUACJACH EKSPERYMENTALNYCH
B. CHARAKTERYSTYKA ZACHOWANIA SIĘ DZIECI WYBIÓRCZO ODPORNYCH I NIEODPORNYCH W SYTUACJACH TRUDNYCH RÓŻNEGO TYPU
C. CHARAKTERYSTYKA ZACHOWANIA SIĘ DZIECI OGÓLNIE NIEODPORNYCH W EKSPERYMENTALNYCH SYTUACJACH TRUDNYCH WSZYSTKICH OBJĘTYCH BADANIEM TYPÓW

ROZDZIAŁ VIII. NIEKTÓRE OSOBOWOŚCIOWE I WYCHOWAWCZE DETERMINANTY EMOCJONALNEJ ODPORNOŚCI DZIECI BADANYCH W SYTUACJACH TRUDNYCH

1. POZIOM INTELIGENCJI BADANYCH DZIECI WSKAZUJĄCYCH RÓŻNY STOPIEŃ ODPORNOŚCI W SYTUACJACH TRUDNYCH
2. POZIOM ASPIRACJI I WŁAŚCIWOŚCI SAMOOCENY BADANYCH DZIECI O RÓŻNYM STOPNIU EMOCJONALNEJ ODPORNOŚCI W SYTUACJACH TRUDNYCH
3. LĘKLIWOŚĆ DZIECI BADANYCH WYKAZUJĄCYCH RÓŻNY STOPIEŃ EMOCJONALNEJ ODPORNOŚCI W SYTUACJACH TRUDNYCH

ZAKOŃCZENIE. ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA - ZARYS KONCEPCJI
POSŁOWIE DO WYDANIA TRZECIEGO
ZAŁĄCZNIKI
BIBLIOGRAFIA
SUMMARY

 

  

 

 

 

 

PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT