Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają...

19-01-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674938
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 14:08:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Wydawnictwo: OnePress


Chociaż w biznesie nie chodzi o sprawy osobiste, Twoja osobista reputacja jest wszystkim.
autor
  • Typy osobowości w biznesie
  • Męski punkt widzenia
  • Kobiety-sabotażystki
  • Zwiedzanie wnętrza mężczyzny alfa
  • Elementy biznesu, które "kręcą" facetów
  • Sposoby pokazywania lub ukrywania emocji w pracy
Alfa... a potem długo nic

Samiec alfa - to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim świecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie świadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się w kontekście wszystkich spółek deweloperskich w mieście. To po prostu "lepszy gość" - mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedościgniony ideał samców nie-alfa.

Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.
Kobiety nie powinny prosić o równość, powinny przejąć kontrolę.
autor
  • Dowiedz się, o czym myśli przeciętny mężczyzna alfa.
  • Poznaj dziesięć faktów na temat biznesmenów.
  • Zmuszaj mężczyzn, by traktowali Cię poważnie.
  • Przestań sabotować samą siebie na rzecz kolegów.
  • Bądź doceniana za wszystkie swoje zasługi.
  • Stań się pewna siebie i skuteczna.
  • Naucz się obejmować przywództwo i zarządzać zespołem.
  • Nie wymyślaj wymówek w razie porażki.
  • Dotrzymuj tajemnic - to kluczowa sprawa.
  • Nie przynoś swoich prywatnych problemów do pracy.
  • Zyskaj wiarygodność i zaufanie osobników alfa.
  • Nigdy otwarcie nie zabiegaj o aprobatę.
  • Skutecznie współpracuj z protekcjonalnymi i lekceważącymi mężczyznami.
  • Zrozum, dlaczego będąc "miłą", do niczego nie dojdziesz.


Spis treści:

Przedmowa (5)

CZĘŚĆ I: Męski punkt widzenia (9)

1. Kim jesteś? (11)

2. Typy osobowości w biznesie (49)

3. Dostać się do głowy mężczyzny Alfa (65)

4. Elementy biznesu, które "kręcą" mężczyzn (93)

CZĘŚĆ II: Kobieta jako sabotażystka (121)

5. Wylewanie wody z łodzi: branie wszystkiego do siebie (123)

6. Śpiewające syreny: przywdziewanie masek (131)

7. Martwa cisza: przedstawianie pomysłów w formie pytań (147)

8. Na mieliźnie: wymyślanie wymówek (153)

9. Wyrzucone z pracy: otwarte wypowiedzenie wojny (159)

10. Długi język, krótkie życie: niedotrzymywanie tajemnic (163)

11. Zagubiona dusza: przynoszenie do pracy swoich osobistych problemów (169)

12. Szamoczesz się i toniesz: poszukiwanie akceptacji ze strony otoczenia (175)

13. Kto zasługuje na miejsce w szalupie ratunkowej: marzenie o sprawiedliwości w biznesie (179)

14. Opuszczenie statku: przyzwolenie na złe traktowanie (187)

15. "Pozwól, że będę wiosłować samodzielnie": próba bycia lubianą i wielkoduszną (193)

16. "To ostatnia kamizelka ratunkowa. Ty ją weź!": proszenie o to, czego potrzebujesz (197)

17. Szalupy ratunkowe z tyłu: przygotowanie planu B (201)

18. "Witamy na pokładzie!": zrozumienie, czym jest rekomendacja w biznesie (207)

CZĘŚĆ III: Typowe pytania zadawane przez kobiety (213)

Pytanie o mężczyzn: co decyduje o sile żeglarza? (213)

Pytanie o awans: przejęcie steru własnego statku (220)

Rodzina czy kariera: z załogą, a może bez niej? (227)

Stosunki koleżeńskie w miejscu pracy: zbaczanie z kursu (233)

Zarządzanie emocjami: nadchodzący przypływ (241)

Polityczna poprawność: poruszanie się po niepewnych wodach (242)

Sponiewieranie: uniknięcie szczęk rekina (244)

Wrogie przejęcia oraz ogólna wrogość: bitwy podjazdowe (251)

Pozyskiwanie szacunku: zdobycie stopni żeglarskich (257)

Epilog (261)

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje