Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TYGRYS - model 1:16 - do złożenia- 140 numerów

07-12-2014, 13:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 999 zł     
Użytkownik MARTOM-M1
numer aukcji: 4842725720
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 86   
Koniec: 07-12-2014 12:54:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJE WSZYSTKIE NUMERY TEJ KOLEKCJI czyli 140 numerów .Do kompletu dodaje GRATIS pierwszych 16  numerów  i kompletną, złożoną wieże do tego modelu TYGRYSA !!

Okazja!!!

 

 

Dzięki  kolekcji zbudujesz najbardziej znany czołg II wojny światowej – "Tygrys". Model wiernie oddaje szczegóły oryginalnego wozu bojowego w wersji PzKpfw VI (Sd.Kfz. 181) "Tiger I" Ausf.E, który wszedł do służby w 1942 roku. Również wnętrze czołgu zostało szczegółowo odzwierciedlone, a wszystko to w skali 1:16 w porównaniu z oryginalnym "Tygrysem".
 
To prawdziwa gratka dla wszystkich miłośników modelarstwa, a także każdego, kto interesuje się historią wozów pancernych!
 
Ale to jeszcze nie wszystko! Dodatkowo, dzięki zeszytom dołączanym do każdego numeru kolekcji, będziesz mógł przeczytać o najważniejszych wozach bojowych ostatniego stulecia ze wszystkich kontynentów m.in.:
 
  o czołgach     broni przeciwpancernej     transporterach piechoty     wozach zaopatrzenia  
 
Poznasz również historię najważniejszych bitew pancernych w dziejach nowożytnych – tajniki działań taktycznych i strategicznych. Dowiesz się wielu ciekawych rzeczy o najważniejszych dowódcach, którzy brali w nich udział.
 
Informacje o modelu czołgu "Tygrys" do samodzielnego montażu:
 

skala   1:16
wymiary:   długość   49,8 cm
  szerokość   23,3 cm
  wysokość   17,7 cm
materiał   metal i plastik

 
 
W każdym kolejnym numerze znajduje się szczegółowa instrukcja składania KROK PO KROKU, dzięki której nie będziesz miał żadnych problemów z prawidłowym złożeniem Twojego egzemplarza "Tygrysa".
 

 

 

 

SPRZEDAJE WSZYSTKIE NUMERY TEJ KOLEKCJI czyli 140 numerów !Każdy numer składa sie z gazety wraz z elementami czołgu

Specyfikacja

 

 

 

Tygrys - nr 1

 

  • 1. działo kaliber 88 mm
  • 2. górna płyta wieży czołgu z pokrywami włazów oraz peryskopem
  • 3. komora zamkowa działa z zamkiem oraz elementy wieży
  • 4. elementy kołyski działa oraz elementy osłony jarzma działa
  • 5. kolejne ściany boczne wieży czołgu
  • 6. pierścień obrotowy wieży, krzesełka, tapicerka i elementy łączące
  • 7. obrotowa podłoga, silnik hydrauliczny, skrzynka narzędziowa do km i in.
  • 8. mechanizm obracania wieży, zawory obrotowe, krzesełko działonowego, gaśnica i in.
  • 9. odciążacze, 3 kanistry na wodę wraz z uchwytami
  • 10. pokrywa włazu ewakuacyjnego z dodatkowymi elementami, trzpienie nośne,
             2 zapasowe ogniwa gąsienic oraz uchwyty i sworznie łączące
  • 11. 4 zapasowe ogniwa gąsienic, 6 uchwytów i sworzni łączących ogniwa
  • 12. wieżyczka dowódcy: pierścień, pokrywa włazu, peryskop, ramię, uchwyt, pierścień przeciwlotniczego KM i in.
  • 13. skrzynia bagażowa: korpus, tylna ścianka, góra, klapy, emelenty wytrawianych skrzyni
  • 14. przeciwlotniczy KM wraz z podstawką
  • 15. przedni odcinek górnej części kadłuba
  • 16. tylny odcinek stropu kadłuba
  • 17. przedni i tylny odcinek prawej burty kadłuba
  • 18. przedni i tylny odcinek lewej burty kadłuba
  • 19. przednia ściana kadłuba czołgu ze szczeliną obserwacyjną dla kierowcy; osłona jarzma i jarzmo kuliste;
             reflektor + osłona reflektora oraz podstawka i przewody reflektora
  • 20. osłona zbiornika paliwa z kratką ochronną; korek wlewu paliwa; korek wlewu chłodnicy oraz inne części
  • 21. osłona zbiornika paliwa, korek wlewu paliwa, korek wlewu chłodnicy, kratka ochronna zbiornika i inne części
  • 22. pokrywa silnika z uchwytami, osłona dopływu powietrza do silnika i filt powietrza oraz 3 haki zaczepowe
             i mocowanie haka
  • 23. obie osłony chłodnicy z kratkami ochronnymi, dwa haki zaczepowe i dwa mocowania haków
  • 24. kloc drewniany, kołpak wywietrznika, hak holowniczy typu C, gniazdo przyłaczeniowe przewodu reflektora
  • 25. lina do napinania gąsienic, dwie kausze i dziewięć uchywtów do zamocowania liny
  • 26. tył górnej części kadłuba, hak holowniczy, zaczep holowniczy, osłona, tylne światło i i tylne światło marszowe
             oraz inne elementy
  • 27. pierwsza rura wydechowa, dolna i górna osłona rury wydechowej, klapa rury wydechowej oraz śruby
  • 28. druga rura wydechowa, dolna i górna osłona rury wydechowej, klapa rury wydechowej oraz śruby
  • 29. zewnętrzna osłona rury wydechowej, lewa tylna osłona gąsienicy z zawiasem i częścią boczną oraz części trawione
  • 30. druga zewnętrzna osłona rury wydechowej, prawa tylna osłona gąsienicy z zawiasem i częścią boczną oraz elementy trawione
  • 31. podnośnik hydrauliczny, korba rozrusznika zewnętrznego i inne elementy
  • 32. lina holownicza z zaciskami i kauszami, wycior do czyszczenia lufy, antena i podstawka do anteny, uchwyty do mocowania liny holowniczej oraz inne cześci
  • 33. druga lina holownicza z zaciskami i kauszami, wycior do czyszczenia lufy, uchwyty do mocowania liny holowniczej
  • 34. opata, młotek, siekiera i nozyce dźwigniowe do cięcia pretów wraz z uchwytami pozycjonujacymi i osłonami
  • 35. przednia płyta kadłuba
  • 36. przednia prawa osłona gąsienicy z fototrawionymi okuciami i zawiasami
  • 37. przednia lewa osłona gąsienicy z fototrawionymi okuciami i zawiasami
  • 38. pokładowy karabin maszynowy, szufla z pasami mocującymi oraz pancerna ochrona wizjera kierowcy
  • 39. wewnętrzna część przedniej ściany kadłuba oraz dwie części bocznej osłony gąsienicy
  • 40. sześć kolejnych części bocznej osłony gąsienicy
  • 41. tylna część pokrywy silnika, zamknięcie przewodu powietrznego, zaczep haka, gasnica, uchwyt gaśnicy i inne elementy
  • 42. pokrywa włazu radiotelegrafisty, pierwszy peryskop i zamkniecie włazu, trzyelementowe zawiasy i osłona peryskopu
  • 43. pokrywa włazu kierowcy, drugi peryskop i zamknięcie włazu, trzyelementowy zawias, osłona peryskopu
  • 44. torby na amunicję, dwie butelki na wodę, trzy puszki na maski pgaz, dźwignia kierunku, rozładownik, kabura pistoletu oraz elementy do zamocowania na wewnetrznej ścianie wieży
  • 45. elementy mocowania lufy, skrzynka z częściami do km, rkm MP40, łącznik do włazu dowódcy oraz element do zamocowania na wewnetrznej ścianie wieży
  • 46. kolejne elementy do mocowania lufy, pojemnik na wąż oddechowy, amortyzator pokrywy włazu ładowniczego wraz z zamknięciami końców i mocowaniem, lampka oświetlenia wieży
  • 47. dwa kolejne pojemniki na węże oddechowe z mocowaniami oraz kolejne elementy do zamocowania na stropie wieży
  • 48. dwie części dna czołgu, element łączący i cztery śrubki
  • 49. tylna część lewej burty, dolna część kadłuba z uchem zaczepu holowniczego i sworzniem
  • 50. lewa przednia część burtydolnej cześci kadłuba z uchem zaczepu holowniczegeo i sworzniem oraz pięcioma śrubkami
  • 51. tylna część prawej burty dolnej części kadłuba z uchem zaczepu holowniczego i sworzniem
  • 52. przednia część prawej burty dolnej części kadłuba z uchem zaczepu holowniczego, sworzniem i pięcioma śrubkami
  • 53. przód dolnej części kadłuba i cztery śrubki
  • 54. dwa pierwsze koła jezdne prawej strony oraz ich zawieszenie jak też śrubki oraz sprężynki
  • 55. dwa pierwsze koła jezdne lewej strony oraz ich zawieszenie jak też śrubki oraz sprężynki
  • 56. dwa kolejne koła jezdne oraz ich zawieszenie jak też śrubki oraz sprężynki
  • 57. dwa koła jezdne lewej strony oraz ich zawieszenie, jak też śrubki oraz sprężynki
  • 58. dwa koła jezdne prawej strony oraz ich zawieszenie, jak też śrubki oraz sprężynki
  • 59. dwa koła jezdne lewej strony oraz ich zawieszenie, jak też śrubki oraz sprężynki
  • 60. dwa koła jezdne prawej strony oraz ich zawieszenie, jak też śrubki oraz sprężynki
  • 61. dwa ostatnie koła jezdne lewej strony oraz ich zawieszenie, jak też śrubki oraz sprężynki
  • 62. koło napinajace lewej strony, oś tylna oraz śrubki
  • 63. koło napędowe lewej strony, oś przednia oraz śrubki
  • 64. koło napinajace prawej strony, oś tylna, trzy śrubki oraz dodatkowo siedem zapasowych ogniw gąsienicy do zamocowania na wieży
  • 65. koło napędowe prawej strony, śrubki oraz podkładka pod wieżę
  • 66. pierwsze osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 67. elementy osłony zawieszeń kół lewej burty oraz śrubki
  • 68. elementy osłony zawieszeń kół prawej burty oraz śrubki
  • 69. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 70. lewa i prawa połowa korpusu silnika, dwie płytki mocujące oraz śrubki
  • 71. przednia i tylna ściana korpusu silnika, płyta dolna oraz śrubki
  • 72. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 73. różne elementy z tworzywa do silnika, m. in. Kołnierz kolektora wylotowego, rozruszniki, zbiornik oraz śrubki
  • 74. kolejne elementy z tworzywa do silnika m. in. kołnierz kolektora wylotowego, chłodnica oleju i filtr oleju
  • 75. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 76. obejmy tylnej osi oraz elementy tylnej części silnika
  • 77. kolejne elementy silnika: pompa wodna oraz koło zamachowe
  • 78. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 79. elementy filtrów powietrza oraz iskrownika
  • 80. dwie części prawej osłony oraz cztery śrubki
  • 81. kolejne osiem ogniw pierwszej gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 82. dwie częsci lewej osłony oraz cztery śrubki
  • 83. elementy przekładni kierowniczej i skrzyni przekładniowej oraz dwie śrubki
  • 84. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 85. części prawego boku skrzyni przekładniowej
  • 86. część lewego boku skrzyni przekładniowej
  • 87. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 88. górna część skrzyni przekładniowej, tablica przyrządów oraz radiostacje
  • 89. dalsze elementy skrzyni przekładniowej: m. in. części osłony, kołnierz napędowy, wałek przegubowy, przyrządy i kalkomanie
  • 90. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 91. m.in. obydwa hamulce, koło kierownicze z kolumną kierownicy oraz blachy podłogowe z pedałami
  • 92. elementy napędu wieży
  • 93. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 94. przewody rurowe oraz kołnierze napędowe wałków przegubowych
  • 95. obydwa akumulatory oraz obydwie skrzynki grzewcze
  • 96. kolejne osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami łączącymi
  • 97. prawa gródź przedziału silnikowego z rurami i elementami łączącymi
  • 98. lewa gródź przedziału silnikowego z rurami i elementami łaczącymi
  • 99. ostanie osiem ogniw gąsienicy wraz ze sworzniami
  • 100. gródź ogniowa, wałek przegubowy, główny przewód nawiewu
  • 101. elementy okładziny tylnej powierzchni grodzi ogniowej
  • 102. pierwsze osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 103. element pierwsze ściany grodzi ogniowej, m.in. torby na naboje, gaśnica i różne dźwignie
  • 104. płyty podłogowe wokół podstawy wieży
  • 105. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 106. siedziska dla kierowcy i radiotelegrefisty, skrzynka oraz dwie puszki na maski gazowe
  • 107. cztery skrzynki na naboje do karabinu maszynowego
  • 108. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 109. żyrokompas oraz pojemnik na amunicję kal. 88 mm
  • 110. kolejne dwa pojemniki na amunicję kaliber 88 mm
  • 111. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 112. kolejne dwa pojemniki na amunicję kaliber 88 mm
  • 113. przednia gródź oddzielajaca z torbami na naboje i innymi elementami
  • 114. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 115. elementy prawego zestawu wentylatorów z rurą przyłączeniową i dwiema śrubkami
  • 116. prawa chłodnica z rurą przyłączeniową
  • 117. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 118. lewy zespół wentylatorów z rurą przyłaczeniową i dwiema śrubkami
  • 119. lewa chłodnica z rurą przyłączeniową
  • 120. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 121. prawy zbiornik paliwa
  • 122. lewy zbiornik paliwa
  • 123. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 124. pierwsze osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 125. kolejne osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 126. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 127. prawy tylny pojemnik ma amunicję artyleryjską
  • 128. kolejne osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 129. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 130. kolejne osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 131. lewy tylny pojemnik na amunicję artyleryjską
  • 132. kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 133. kolejne osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 134 kolejne osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 135 kolejne osiem ogniw drugiej gąsienicy wraz ze sworzniami łaczącymi
  • 136 lewy przedni pojemnik na municję artyleryjską
  • 137 kolejne osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 138 ostatnie osiem naboi 88 mm do działa Kwk
  • 139 prawy przedni pojemnik na amunicję artyleryjską
  • 140 osiem rurek dystansowych ze śrubkami oraz kalkomanie
  •  

     

    Czołg po złożeniu wygląda imponującą.

     

     

    Zapraszam