Oferujemy Państwu nową, oryginalną formę reklamy jaką są spoty emitowane
na ekranach LCD w autobusach komunikacji publicznej. Reklama na tzw.
Dv-Box'ach jest z wielkim powodzeniem wykorzystywana w krajach zachodnich.
Jej tamtejszy sukces utwierdza nas w przekonaniu, że również w Polsce
może stać się niezwykle skuteczną formą promocji.
Korzyści jakie daje wyświetlanie reklamy w komunikacji miejskiej:
- 1. Reklama jest dynamiczna, kolorowa, żywa co skutecznie przyciąga uwagę widza.
- 2 .Dodatkowo wzrok skupiają emitowane aktualności lokalne, z kraju, świata oraz informacje sportowe, prognoza pogody, ciekawostki, horoskop itp.
- 3 .Potencjalny reklamobiorca nie może przełączyć/wyłączyć danej reklamy
- 4 .Reklama w autobusie jako jedyna dociera do odbiorców w momencie chłonności umysłu - kiedy nigdzie się nie spieszą i nie mają nic innego do zrobienia.
Przewaga reklamy w autobusach nad konkurencyjnymi formami reklam, wiąże się ze specyficzną, bo przymusową sytuacją w jakiej znajdują się pasażerowie środków komunikacji miejskiej. Są oni ograniczeni zarówno przestrzennie, jak i czasowo. Ciężko im wygenerować odpowiednią ilość koncentracji aby skupić się np. na lekturze książki, ale jednocześnie chcąc zabić czas szukają interesującego medium, które przyciągnęło by ich wzrok na czas podróży. Postawienie na reklamę przy użyciu ekranów LCD umożliwia przedstawienie swojej reklamy niezmiernie szerokiemu gronu odbiorców. Przykładowo dla Krakowa każdy z autobusów w ciągu tygodnia, przewozi od 20 do 30 tysięcy pasażerów. Wykorzystanie autobusów i tramwajów jeżdżących po najgęściej zaludnionych ulicach największych miast, pozwala na dotarcie nawet do setek tysięcy mieszkańców.