Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
Wydawnictwo: OnePress Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:
- silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
- znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
- przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć
TY - najlepsza marka w mieście
Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy - czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.
Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści. Stwórz markę, która pozwoli Ci:
- uwolnić Twój potencjał;
- wzbogacić relacje z innymi;
- wzmocnić poczucie własnej wartości;
- kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.
Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia - dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.
Spis treści: O autorze (9)
Słowo wstępne (11)
Przedmowa (13)
Podziękowania (21)
1. Wprowadzenie (23)
Część I: Autentyczny branding osobisty (39)
2. Model autentycznego brandingu osobistego (41)
3. Wyznacz i sformułuj swoje osobiste ambicje (53)
4. Zdefiniuj i stwórz swoją osobistą markę (107)
5. Opracuj swoją osobistą zrównoważoną kartę wyników (133)
6. Zastosuj i rozwijaj swoje osobiste ambicje, markę osobistą i osobistą zrównoważoną kartę wyników (165)
7. Ujednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki osobistej z Twoimi zachowaniami i działaniami; jedność z samym sobą (187)
Część II: Autentyczny branding firmowy (199)
8. Model autentycznego brandingu firmowego (201)
9. Wyznacz i sformułuj ambicje firmy (207)
10. Zdefiniuj i stwórz markę firmową (219)
11. Opracuj firmową zrównoważoną kartę wyników (239)
12. Zastosuj i rozwijaj ambicje firmy, markę firmową i firmową zrównoważoną kartę wyników (259)
13. Ujednolicanie osobistych ambicji i marki osobistej z ambicjami firmy i marką firmową; jedność z Twoją marką firmową (267)
Epilog (287)
Posłowie (291)
Dodatek A: Osobiste ambicje, marka osobista i osobista zrównoważona karta wyników (299)
Dodatek B: Schemat coachingowy oraz program certyfikacji Certified Personal Brand Coach (CPBC) (303)
Dodatek C: Personal BrandSoft (325)
Dodatek D: Mój system zarządzania życiem osobistym (329)
Bibliografia (333)
Spis rysunków i tabel (337)
|