Email: [zasłonięte]@arik.pl kom: 0510 [zasłonięte] 753
Stron: 215 Format: 14,5 x 20,5 cm Rok wydania: 2002 Oprawa: miękka
| Tworzywo skutecznych strategii
Obłój Krzysztof Jest to książka o tym, jak budować strategię firmy na styku starych i nowych reguł gry konkurencyjnej. Tworzywo strategii prawie się nie zmienia są nim idee, zasoby, umiejętności i liderzy. Stare prawdy biznesu również pozostają aktualne. Trzeba bowiem mieć niezbędne aktywa, redukować koszty, sprawnie planować w średnim okresie oraz rozumieć ogromne znaczenie reputacji i silnych marek na rynku, którym rządzi nadmiar i pełna swoboda wyboru. Nie wystarcza to już jednak do osiągnięcia sukcesu. Nowe reguły konkurencji wnoszą do świata strategii mordercze tempo, niepewność i chaos, globalną konkurencję, presję na stałe doskonalenie i transformację modelu biznesowego przedsiębiorstwa. Na styku tego, co niezmienne, i tego, co nowe, powstaje przedstawiana przez Autora w tej książce, krok po kroku, fascynująca praktyka budowy skutecznych strategii tworzenia i zawłaszczania wartości. Spis treści: Od Autora Rozdział I. Nie ma prostych recept Rozdział II. Nowe reguły konkurencji triada, grecka tragedia i Internet Rozdział 3. Tworzenie nowej wartości Rozdział 4. Przechwytywanie i ochrony wartości Rozdział 5. Przewaga konkurencyjna firmy Rozdział 6. Aktywa, umiejętności i łańcuch wartości Rozdział 7. Doskonalenie modeli biznesu: ewolucja przez stałe usprawnienia Rozdział 8. Innowacje i tworzenie nowych modeli biznesu Przypisy
|