Opis książki: Umiejętności w zakresie tworzenia zespołów i motywacji mają ogromne znaczenie w biznesie,zwłaszcza dla osób na kierowniczych stanowiskach.Książka stanowi wybór z prac Johna Adaira, wybitnego specjalisty w dziedzinie zarządzania i przywództwa w biznesie, na temat motywacji i tworzenia zespołów w skutecznych organizacjach. Oprócz niezwykle trafnych spostrzeżeń dotyczących budowania zespołów i mobilizowania ich członków do jak najefektywniejszych działań, książka zawiera także konkretne wskazówki, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i rozwiązywać konflikty w zespole. Dzięki niej poznasz między innymi: * istotę i strukturę zespołu, * role poszczególnych członków zespołu, * procesy zachodzące w grupie i obowiązujące w niej procedury, * możliwości jak najlepszego wykorzystania potencjału zespołu, * potrzeby pracowników i źródła ich motywacji.Adresaci:Publikacja ta będzie cenną lekturą zarówno dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w zarządzaniu, jak i dla ekspertów, którzy chcieliby odświeżyć swoją wiedzę.
O autorze i redaktorze Wstęp Część I. Ttworzenie zespołów 1. Zrozumienie istoty i struktury zespołu 2. Role i funkcje członków zespołu 3. Jednostka w zespole 4. Zazębiające się potrzeby zadania, zespołu i jednostki 5. Zespoły 6. Lider 7. Wybór członków zespołu 8. Procesy i procedury w grupie 9. Utrzymanie zespołu 10. Listy kontrolne dla liderów Część II. Motywacja 11. Potrzeby a motywacja 12. Model trzech okręgów 13. Menedżerowie i liderzy a motywacja 14. Jak najlepiej wykorzystać potencjał zespołu Podsumowanie Cytaty dotyczące tworzenia zespołów i motywacji
|