Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tworzenie Wartości Dla Klientów Z Perspektywy Kons

14-10-2014, 2:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44.99 zł     
Użytkownik naszamuza_com
numer aukcji: 4605680749
Miejscowość Piaseczno
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 4   
Koniec: 14-10-2014 02:06:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Mruk, Henryk / Stępień, Beata  Tworzenie Wartości Dla Klientów Z Perspektywy Konsumentów I Przedsiębiorstw

Mruk, Henryk / Stępień, Beata  
Tworzenie Wartości Dla Klientów Z Perspektywy Konsumentów I Przedsiębiorstw 
   Książka 
 
 > > >
 > > >
Pełny opis produktu
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; •tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; •wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; •opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; •kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; •wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; •wartość na rynku produktów kosmetycznych; •wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.
 Tytuł:Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
 Oprawa:powlekana plastikiem
 Liczba stron:240
 Rok wydania:2013
 Miejsce:Warszawa
 Szczegóły
Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]08214 978[zasłonięte][zasłonięte]08214
Data wydania:2[zasłonięte]013-12