Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych

12-07-2012, 9:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik tech28
numer aukcji: 2439837990
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 12   
Koniec: 02-07-2012, 12:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Koszty wysyłki 0,00 zł.

Książka jest nowa,stan idealny.

Realizacja zakupu od ręki,kontakt 61 [zasłonięte] 92 Księgarnia Techniczna.

  • Tłumaczenie: Aleksander Lamża
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46388 / 978-83-[zasłonięte]-3888-8
  • Format: 168x237
  • Oprawa: miękka
  • Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!

    Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!

    Przygotuj grę, która będzie:

  • oparta na nowoczesnych technologiach
  • zintegrowana z serwisem Facebook
  • dostępna dla setek graczy
  • zaopatrzona w grafikę 3D
  • popularna

Zaistniej na rynku gier komputerowych!

SPIS TREŚCI:

Wstęp (7)
1. Podstawy grafiki: płótno i duszki (13)
  • Praca z obiektem canvas (13)
  • Tworzenie płynnych animacji (20)
  • Praca z duszkami (23)
  • Manipulowanie pikselami (28)
  • Wybór metody renderowania grafiki (37)
2. Zmiana perspektywy (51)
3. Interfejs użytkownika (67)
  • Graficzny interfejs użytkownika i interakcje w grach internetowych (67)
  • Implementowanie graficznego interfejsu użytkownika (69)
4. Dźwięki w HTML5 i optymalizacja przetwarzania (83)
  • Dodawanie dźwięku za pomocą znacznika audio (83)
  • Wykonywanie wymagających zadań w wątkach roboczych (92)
  • Składowanie danych: localStorage i sessionStorage (99)
5. Niech świat pozna Twoją grę! (103)
  • Zabezpieczenie przed oszustwami i operacje na serwerze (103)
  • Ostatnia prosta (108)
  • Ostatni szlif (118)
  • Gra trafia do społeczności - integracja z Facebookiem (125)