Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tworzenie gier internetowych. Receptury

02-07-2014, 18:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.70 zł     
Użytkownik iTOiOWO
numer aukcji: 4357669980
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-07-2014 18:26:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos

Tworzenie gier internetowych. Receptury
Tworzenie gier internetowych. Receptury
Evan Burchard
wydawnictwo: Helion Gliwice
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46804
data wydania: 2014
stron: 320
format: 168x237mm, oprawa miękka
35,7
*cena z VAT

Popularność języków JavaScript i HTML5 bije wszelkie rekordy. Nikogo to nie dziwi, bo potencjał, jaki drzemie w tych technologiach, jest niewyobrażalny. Efekty, które do tej pory wydawały się nie do osiągnięcia w przeglądarce bez wykorzystania technologii Flash lub apletów Java, teraz można uzyskać bez większego problemu! Dostrzegli to producenci gier i deweloperzy. Zaczęli tworzyć coraz bardziej wymyślne aplikacje i gry, działające w środowisku przeglądarki internetowej. Dołącz do tego grona!
Dzięki tej książce to zadanie będzie zdecydowanie łatwiejsze. Należy ona do cieszącej się dużą popularnością serii "Receptury". W środku znajdziesz szereg artykułów zaczynających się od postawienia pytania, jak wykonać pewne zadanie. Następnym krokiem jest omówienie odpowiedzi. W trakcie lektury dowiesz się, jak rysować na kanwie, budować interakcję z użytkownikiem czy stylizować stronę. Ciekawa jest już sama organizacja książki - poszczególne rozdziały zawierają receptury, które pozwolą Ci zbudować konkretny rodzaj gry. Wśród nich znajdziesz platformówkę, strzelankę, RPG oraz strategię czasu rzeczywistego (RTS). Ta książka to doskonały podręcznik zarówno dla wszystkich osób rozpoczynających przygodę z tworzeniem własnych gier, jak i dla tych, które już się tym zajmują.
Sprawdź:

  • jak rysować na kanwie
  • jak korzystać z masek bitowych
  • jak wykryć kolizję
  • jak zbudować niesamowitą strzelankę, platformówkę lub strategię.

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos