Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych progr

07-07-2014, 7:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik shreeve84
numer aukcji: 4380140350
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 1   
Koniec: 07-07-2014 07:18:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Tematyka: C
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych

Książka zawiera zagięcie na okładce spowodowane otwarciem książki. Generalnie stan bardzo dobry.

 

Poznaj tajniki tworzenia aplikacji dla Windows

  • Jak określić położenie, rozmiar i styl okna?
  • Jak tworzyć wątki aplikacji za pomocą funkcji CreateThread?
  • Jak definiować biblioteki?
    • Instalacja środowiska Dev-C++
    • Tworzenie narzędzia pióro
    • Obsługa map bitowych
    • Obsługa komunikatów myszy i klawiatury
    • Obiekty sterujące w oknie
    • Menu i plik zasobów
    • Projektowanie aplikacji wielowątkowych
    • Biblioteki statyczne i dynamiczne
    • Multimedia
    • Programowanie gier
  • Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows -- gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Wszystko to sprawia, że mamy do czynienia z wygodnym i funkcjonalnym środowiskiem, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych programistów.

    Z książki "Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych" może skorzystać każdy, kto chce nauczyć się programowania: zarówno studenci kierunków informatycznych, jak i osoby, które nie mają takiego przygotowania. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej -- od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.

    Naucz się programowania i twórz własne gry!