Gwarancja
Gwarancja producenta na okres 24 miesięcy.
(na podstawie dowodu zakupu)
____________________________________________________________________________________________________________
Tefal – twój partner w zdrowym gotowaniu.
Marka Tefal jest pionierem i liderem w produkcji patelni z nieprzywierającymi powłokami. Wprowadzając kolejne innowacyjne rozwiązania Tefal nieustannie dba o to, by dzięki nim gotowanie było jeszcze łatwiejsze i zdrowsze.
Co jest gwarancją wysokiej jakości powłok nieprzywierających Tefal?
1. Doskonałe właściwości nieprzywierające zapewniające bardzo dobre rezultaty gotowania przy całkowitym ograniczeniu zużycia tłuszczu
2. Odporność na zarysowania nawet przy używaniu metalowych akcesoriów kuchennych
3.Długotrwałe zachowanie właściwości nieprzywierjących powłoki
4. Sprzyjają szybkiej i równomiernej dystrybucji ciepła
5. Łatwe czyszczenie
Wszystkie przesyłki ubezpieczamy na pełną wartość !
Przy odbiorze towaru klient jest zobowiązany do:
- sprawdzenia, czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu,
- sprawdzenia zgodności zawartości paczki z zamówieniem.
Towar można sprawdzić po wcześniejszym podpisaniu odbioru paczki - wpierw należy podpisać odbiór kurierowi, poprosić by poczekał chwilę na czas oględzin, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół reklamacyjny. Kurier nie pozwoli otworzyć paczki przed podpisaniem odbioru. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu reklamacji.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość w terminie 10 dni od daty dostawy - szczegółowe informację odnośnie warunków zwrotu na stronie "O mnie".
[Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), art.7].
____________________________________________________________________________________________________________
Przy odbiorze towaru klient jest zobowiązany do:
- sprawdzenia, czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu,
- sprawdzenia zgodności zawartości paczki z zamówieniem.
Towar można sprawdzić po wcześniejszym podpisaniu odbioru paczki - wpierw należy podpisać odbiór kurierowi, poprosić by poczekał chwilę na czas oględzin, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół reklamacyjny. Kurier nie pozwoli otworzyć paczki przed podpisaniem odbioru.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu reklamacji".
Nasza firma została zakwalifikowana do programu Standard Allegro.
Co to jest Standard Allegro?
To specjalne oznaczenie ofert sprzedawców, którzy wzorowo obsługują klientów i spełniają kryteria programu.
Podstawą kwalifikacji do programu Standard Allegro są wystawione przez kupujących oceny sprzedaży. Tylko sprzedający z najwyższą średnią tych ocen mogą wyróżnić swoje oferty symbolem Standardu Allegro
Pamiętaj, że liczy się nie tylko cena produktu. Coraz częściej kupujący na Allegro zwracają uwagę na to, co się dzieje po zakupie. Chcą mieć pewność, że sprzedawca rzetelnie ich obsłuży, w terminie dostarczy towar i będzie przestrzegać zasad zwrotów i reklamacji.
Kupując na naszych aukcjach jesteś Twoje zakupy objęte są Programem Ochrony Kupujących.
Dowiedz się więcej - kliknij w baner poniżej:
Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe.
Bezpieczeństwo - Najwyższe standardy bezpieczeństwa. Certyfikat PCI DSS, nadzór NBP, szyfrowanie danych
Szybkość -Zakupy za pomocą kilku kliknięć, bez podawania wciąż tych samych danych.
Kontrola wydatków - Wszystkie Twoje dane i historia zakupów w Internecie w jednym miejscu.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość w terminie 10 dni od daty dostawy - szczegółowe informację odnośnie warunków zwrotu na stronie "O mnie" .
(Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialno.ci za szkod. wyrz.dzon. przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), art.7)