O nas
|
Dutkon
ul. Horbaczewskiego 53
54-130 Wrocław
NIP: 881[zasłonięte]133-10
REGON: 021[zasłonięte]320
e-mail: [zasłonięte]@dutkon.pl
GG:[zasłonięte]21122
Dutkon jest zarejestrowaną Firmą. Działamy w zgodzie z obowiązującym prawem, dzięki czemu możesz być pewien najwyższej jakości produktów
i usług.
Co oznacza status "Firma"? >>>
Kupując u nas korzystasz
z Programu Ochrony Kupujących - Twoje zakupy są chronione do kwoty 10.000 zł.
Zobacz, co daje POK >>>
Wygodna płatność Płacę
z Allegro - za zakupy u nas zapłacisz łatwo, bez wpisywania danych do przelewu.
Sprawdź, jakie to łatwe >>>
Za każdy zakup na naszych aukcjach otrzymasz punkty w programie Payback, które wymienisz na nagrody.
Jak zbierać punkty? >>>
Dodatkowa gwarancja to
ponad 2 tysiące naszych zadowolonych Klientów.
Sprawdź, co mówią o nas >>>
Kupując u nas masz prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od chwili odbioru.
Jak zwrócić towar? >>>
Zamówiony towar wysyłamy do 2-3 dni roboczych od zaksięgowaniu wpłaty.
|
Maciej Dutko
|
|
Założycielem firmy jest dr Maciej Dutko:
• autor kilku
książek o
e-biznesie,
• Certyfikowany
Wykładowca Allegro,
• wykładowca akademicki,
• redaktor internetowy,
• konsultant ds. e-handlu
i funkcjonalności ofert,
• autor bloga eksperckiego
Akademia Internetu,
• twórca serii e-publikacji
pod tym samym tytułem.
Więcej: zob. hasło "Maciej Dutko"
w Wikipedii.
|
Przesyłka
|
|
Wersja "pudełkowa" (na CD):
List polecony: tylko 5,90 zł
Priorytet: 7,90 zł
Odbiór osobisty we Wrocławiu: 0 zł
Wersja elektroniczna (bez płyty):
Wysyłka e-mailem: 0 zł
Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów.
|
|
Jak to jest, że jedni sprzedawcy zacierają ręce i liczą zyski, podczas gdy inni, nawet tańsi, nie potrafią przekonać klienta?
Czy wiesz, że wystarczy poznać kilka prostych trików, by tworzyć oferty nawet o 3000% (!) skuteczniejsze od Twojej konkurencji?
Czy Twoje oferty sprzedają tak skutecznie, jakbyś tego sobie życzył? A może chcesz poznać najważniejsze zasady tworzenia dobrych opisów, które pozwolą Ci skuteczniej wpływać na decyzje zakupowe klienta?
Tytuł: Copywriting - licz się ze słowami!
Autor:
Maciej Dutko
Data wydania: 2012
Objętość: 140 minut video
Format wideo: uniwersalny (.mp4)
ISBN:[zasłonięte]978-83132-01-9
Możesz wybrać dostawę w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD lub w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).
Publikacja prosto od Autora
(na życzenie autograf lub dedykacja)
Z tego szkolenia dowiesz się, które elementy oferty najsilniej wpływają na decyzje zakupowe klientów i jak tworzyć oferty, którym klient nie będzie potrafił się oprzeć. Wiedza sprawdzona w praktyce, na grupie kilku tysięcy sprzedawców internetowych.
Z publikacji "Copywriting - licz się ze słowami!" dowiesz się:
- Dlaczego ponad 80% sprzedawców tworzy opisy, które nie działają na klienta?
- Jakie trzy warunki musi spełniać dobry tytuł oferty?
- Dlaczego teksty "skanowalne" sprzedają skuteczniej?
- Jak za pomocą odpowiednich słów wpływać na klienta?
- Jakie strategiczne błędy popełniają e-sprzedawcy?
- Jak sprzedawać więcej i drożej dzięki dobrej ofercie?
Już czas zacząć tworzyć skuteczne oferty! Już czas zacząć sprzedawać!
Zawartość szkolenia:
Wprowadzenie (3:45)
Wstęp Marka Olejniczaka (szkolenie odbyło się on-line w 2011 roku dla uczestników serwisu MiastoSzkoleń).
Szkolenie "Copywriting - licz się ze słowami"
(128:15), a w nim m.in.:
Copywriting - jak to się robi?
"Informuję, że...", czyli jak nie sprzedać produktu
Dobry tytuł - pierwszy żołnierz na froncie sprzedaży
Czy długość ma znaczenie?
Skanowalność a jakość oferty
Psychologia sprzedaży i NLP, czyli synonimy nie istnieją!
Siła pozytywnych słów
Sprzedawców strzały w stopę
Zez rozbieżny - jak minąć się z klientem
Sprzedawaj drożej, ale więcej dzięki dobrej ofercie
Wstrząsające zdjęcia - antywisienka na torcie
Podsumowanie (8:00)
Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę o copywritingu, poznać dodatkowe triki zwiększające sprzedaż, nauczyć się jeszcze skuteczniej wpływać na odbiorcę, polecam również moją książkę, wydaną przez Wydawnictwo Naukowe PWN:
Czy jesteś gotowy poznać zasady,
które zwiększą Twoją sprzedaż?
|