Maciej Dutko
|
Założycielem firmy jest dr Maciej Dutko:
• autor kilku książek o e-biznesie, • Certyfikowany Wykładowca Allegro, • wykładowca akademicki, • redaktor internetowy, • konsultant ds. e-handlu i funkcjonalności ofert, • autor bloga eksperckiego Akademia Internetu, • twórca serii e-publikacji pod tym samym tytułem.
Więcej: zob. hasło "Maciej Dutko" w Wikipedii.
|
Przesyłka
|
Wersja "pudełkowa" (na CD): List polecony: tylko 5,90 zł Priorytet: 7,90 zł Odbiór osobisty we Wrocławiu: 0 zł
Wersja elektroniczna (bez płyty): Wysyłka e-mailem: 0 zł
Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów.
|
|
Jak to jest, że jedni sprzedawcy zacierają ręce i liczą zyski, podczas gdy inni, nawet tańsi, nie potrafią przekonać klienta? Czy wiesz, że wystarczy poznać kilka prostych trików, by tworzyć oferty nawet o 3000% (!) skuteczniejsze od Twojej konkurencji?
Czy Twoje oferty sprzedają tak skutecznie, jakbyś tego sobie życzył? A może chcesz poznać najważniejsze zasady tworzenia dobrych opisów, które pozwolą Ci skuteczniej wpływać na decyzje zakupowe klienta?
Tytuł: Copywriting - licz się ze słowami! Autor: Maciej Dutko Data wydania: 2012 Objętość: 140 minut video Format wideo: uniwersalny (.mp4) ISBN:[zasłonięte]978-83132-01-9
Możesz wybrać dostawę w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD lub w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).
Publikacja prosto od Autora (na życzenie autograf lub dedykacja)
Z tego szkolenia dowiesz się, które elementy oferty najsilniej wpływają na decyzje zakupowe klientów i jak tworzyć oferty, którym klient nie będzie potrafił się oprzeć. Wiedza sprawdzona w praktyce, na grupie kilku tysięcy sprzedawców internetowych.
Z publikacji "Copywriting - licz się ze słowami!" dowiesz się:
- Dlaczego ponad 80% sprzedawców tworzy opisy, które nie działają na klienta?
- Jakie trzy warunki musi spełniać dobry tytuł oferty?
- Dlaczego teksty "skanowalne" sprzedają skuteczniej?
- Jak za pomocą odpowiednich słów wpływać na klienta?
- Jakie strategiczne błędy popełniają e-sprzedawcy?
- Jak sprzedawać więcej i drożej dzięki dobrej ofercie?
Już czas zacząć tworzyć skuteczne oferty! Już czas zacząć sprzedawać!
Zawartość szkolenia:
Wprowadzenie (3:45)
Wstęp Marka Olejniczaka (szkolenie odbyło się on-line w 2011 roku dla uczestników serwisu MiastoSzkoleń).
Szkolenie "Copywriting - licz się ze słowami" (128:15), a w nim m.in.:
Copywriting - jak to się robi? "Informuję, że...", czyli jak nie sprzedać produktu Dobry tytuł - pierwszy żołnierz na froncie sprzedaży Czy długość ma znaczenie? Skanowalność a jakość oferty Psychologia sprzedaży i NLP, czyli synonimy nie istnieją! Siła pozytywnych słów Sprzedawców strzały w stopę Zez rozbieżny - jak minąć się z klientem Sprzedawaj drożej, ale więcej dzięki dobrej ofercie Wstrząsające zdjęcia - antywisienka na torcie
Podsumowanie (8:00)
Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę o copywritingu, poznać dodatkowe triki zwiększające sprzedaż, nauczyć się jeszcze skuteczniej wpływać na odbiorcę, polecam również moją książkę, wydaną przez Wydawnictwo Naukowe PWN:
Czy jesteś gotowy poznać zasady, które zwiększą Twoją sprzedaż?
|