Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
Michael Hyatt
wydawnictwo: Onepress
rok wydania: 2013
stron: 304
oprawa: miękka
Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek. SKIP PRICHARD, prezes zarządu i dyrektor wykonawczy Ingram Content Group, Inc.
Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?
Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH odbiorców! Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!
Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę - środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny, w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.
Michael Hyatt był prezesem wydawnictwa Thomas Nelson przez 6 lat. Jest profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw i marketingu w mediach społecznościowych.
SPIS TREŚCI:
Wprowadzenie. Świat jest teatrem (15)
CZĘŚĆ PIERWSZA. ZACZNIJ OD WOW! (21)
1. Stwórz atrakcyjny produkt (23)
2. (Przy)gotuj produkt na ogniu fascynacji (27)
3. Wyjdź ponad oczekiwania rynku (33)
4. Uwaga na przeszkody (40)
5. Nie gódź się na mizerię (42)
6. Wybierz dla swojego produktu łatwą do zapamiętania nazwę (46)
7. Stylowe opakowanie dla niezapomnianego wrażenia (50)
CZĘŚĆ DRUGA. PRZYGOTOWANIA DO STARTU (55)
8. Weź na siebie odpowiedzialność (57)
9. Myśl o czymś większym! Nie... o jeszcze większym! (60)
10. Zdefiniuj cele swojej platformy (64)
11. Stwórz prezentację wynoszącą (67)
12. Skonfiguruj narzędzia tworzenia marki (71)
13. Skompletuj załogę (75)
14. Zadbaj o świetne referencje (80)
15. Zrób sobie świetne zdjęcie portretowe (84)
16. Opracowanie zestawu niezbędnika medialnego w trybie online (87)
CZĘŚĆ TRZECIA. ZBUDUJ BAZĘ DOMOWĄ (97)
17. Zapoznanie z modelem platformy (99)
18. Koncentracja wysiłków w trybie online (102)
19. Strzeż się samozwańczych ekspertów mediów społecznościowych (105)
20. Rozpocznij pisanie nowego bloga (lub reaktywuj stary) (108)
21. Sam twórz zawartość swojego bloga (115)
22. Korzystaj z szablonu wpisu (117)
23. Stwórz listę pomysłów na artykuły (120)
24. Twórz swoje wpisy szybciej (124)
25. Twórz nagrania wideo z wywiadów (128)
26. Nie zatrudniaj korektora (132)
27. Chroń swoją własność intelektualną (134)
28. Unikaj typowych błędów blogerów (138)
29. Stwórz lepszą stronę "O mnie" (142)
30. Opracowanie stron docelowych (150)
31. Tworzenie strony poświęconej wystąpieniom publicznym (155)
32. Zapomnij o statystykach (na razie) (164)
CZĘŚĆ CZWARTA. DOTRZEĆ JAK NAJDALEJ (167)
33. Pożegnaj starą formę marketingu (169)
34. Zrozum, co nie jest ważne (173)
35. Generowanie większego ruchu na blogu (176)
36. Tworzenie listy subskrybentów (182)
37. Promuj swoje wcześniejsze wpisy (187)
38. Publikuj wpisy gościnne (191)
39. Podaruj kilka przedmiotów (194)
40. Nie trać już swoich czytelników (198)
41. Zwróć uwagę na te dane (200)
42. Zaprzyjaźnij się z Twitterem (203)
43. Opanuj podstawy Twittera (207)
44. Nie rezygnuj z Twittera! (215)
45. Poświęć trzydzieści minut dziennie (219)
46. Zbierz więcej obserwatorów (221)
47. Jak bronić się przed kliknięciami na przycisk "Przestań obserwować"? (227)
48. Wykorzystaj Twittera do promowania swojego produktu (231)
49. Stwórz fan page na Facebooku (235)
50. Zastosuj spójną strategię kreowania marki (239)
51. Bądź przygotowany do wykorzystania mediów tradycyjnych (241)
CZĘŚĆ PIĄTA. ZAANGAŻUJ SWOJE PLEMIĘ (247)
52. Zdobądź większą liczbę komentarzy (249)
53. Nie odpowiadaj na wszystkie komentarze (252)
54. Niech rozmowa będzie na poziomie (254)
55. Opracowanie polityki reguł komentowania (257)
56. Stosuj zasadę 20-do-1 (260)
57. Monitoruj swoją markę (262)
58. Broń swojego wizerunku (265)
59. Nie dokarmiaj trolli (273)
60. Zarabianie na blogu (275)
WNIOSKI. Zrób pierwszy krok (279)
DODATEK A. Zgodność z wytycznymi FTC (281)
DODATEK B. Pomysły dla powieściopisarzy (287)
Zasoby (291)
Podziękowania (295)
O autorze (297)
Skontaktuj się z autorem (299)
Połącz zakupy z 3 kont!
Od lat sprzedajemy na kontach ksiazka_z_pasja,
ksiazka_gliwice oraz MercuriusGliwice
Łącząc zakupy z naszych kont, za przesyłkę płacisz tylko raz!