Michael Hyatt
pisarz z list bestsellerów "New York Timesa"
Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania,
dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie
widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji.
Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.
SKIP PRICHARD, prezes zarządu i dyrektor wykonawczy
Ingram Content Group, Inc.
Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?
Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców,
polityków
i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH
odbiorców!
Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi
i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!
Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja
publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę
- środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych
fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku
przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny,
w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe
wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.
Michael Hyatt był prezesem wydawnictwa Thomas Nelson przez 6 lat. Jest profesjonalnym
blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych
miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw
i marketingu w mediach społecznościowych.

|