GAMEBOOK
TWO WORLDS II
Każdy tytuł w serii Gamebook to książka w twardej, eleganckiej oprawie, do której dołączona jest pełna wersja gry. W każdej książce znajdują się specjalistyczne artykuły. Zawierają też kompleksowe, ilustrowane poradniki objaśniające genezę powstania gry oraz jej tajniki.
Do książki dołączono pełną wersję gry Two Worlds II.
Two Worlds II to druga odsłona polskiej gry cRPG. Akcja gry rozpoczyna się pięć lat po wydarzeniach z części pierwszej. Krainą Antaloor rządzi mroczny Gandohar, władca niezwykle skory do eksperymentów z czarną magią. Swą moc czerpie z duszy Kiry, siostry głównego bohatera, która pozbawiana energii z każdym dniem coraz bardziej słabnie. Nasz podopieczny nie może jej niestety uratować, gdyż ostatnia taka próba zakończyła się pojmaniem go i osadzeniem w lochu. Tu śmiałek odsiaduje swój wyrok, cierpiąc przy tym regularne tortury i nie mając nadziei na poprawę swego losu.
Charakterystyczne cechy gry:
poprawiony względem pierwszej części, elastyczny system walki ze zmiennymi ruchami ofensywnymi, blokami i sztuczkami;
ukończ liczne minigry urozmaicające rozgrywkę;
walcz ramię w ramię z najemnikami i magicznie stworzonymi istotami;
stosuj różne strategie, by pokonywać bossów;
poznaj porywającą fabułę z licznymi przerywnikami filmowymi;
tryb wieloosobowy zawiera symulację budowania.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Pentium IV 2.6 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 256 MB (Geforce 8800 GTX lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Aktywacja wymaga połączenia z Internetem.