Opis produktu:
Stan płyty: 5
1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska)
2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem)
3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie)
4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu)
5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia)
6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5-
1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach)
2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć)
3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania)
4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania )
5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania)
6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Stan poligrafii (książeczka): Idealny
Gra w polskiej wersji językowej
Zawiera dodatki: Tainted Blood oraz Curse of Souls
Opis gry:
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
Two Worlds łączy w sobie dynamiczny, nieskomplikowany system walki z poczuciem sporej wolności gracza. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nieliniowego wątku fabularnego, efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs.
Wolność wyboru podczas gry. Wirtualny świat reaguje na poczynania osób siedzących przed komputerami.
Rozbudowany, nieliniowy wątek fabularny. Gracze mogą stworzyć własną historię dla prowadzonego bohatera.
Niczym nielimitowany system rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami i zmieniać swoje wcześniejsze wybory przy pomocy tzw. „zmieniaczy kariery”.
Unikalny system magii. Adepci czarów mają możliwość tworzenia własnych zaklęć.
Możliwość podróżowania na grzbiecie wierzchowca.
Dostęp do rozmaitych pułapek czy zastawianie sideł, co tylko urozmaica rozgrywkę.
Spektakularne i dynamiczne układy choreograficzne podczas walk. System walki jest intuicyjny, wymusza myślenie taktyczne i oferuje sekwencje znane z filmów.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|