Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach ~ 24H

19-06-2015, 5:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł      Aktualna cena: 24.90 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5373367920
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 2    Wyświetleń: 21   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 34
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

ODBIÓR OSOBISTY


Zobacz więcej: opis + mapki.

KONTAKT

[zasłonięte]@orbito.pl

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

ZBIORCZA PRZESYŁKA


PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Termin realizacji:

Wydawnictwo: Helion

Autor: Mistewicz Eryk

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46789

Liczba stron: 200

Format: 140x208


Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.

Eryk Mistewicz — doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers we Francji. Jest laureatem najważniejszej nagrody polskich mediów — polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 był obserwatorem Międzynarodowego Festiwalu Reklamy „Cannes Lions”. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem „Forbes”, tygodnikiem „Uważam Rze”, dziennikiem „Rzeczpospolita”, komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych można znaleźć w gazetach i czasopismach takich, jak „Le Monde”, „L”Express”, „Financial Times”, „Le Point”, „La Croix”, „L’Atlantico”. Jest współautorem książki Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki (Czerwone i Czarne, 2010) oraz autorem książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (Onepress, 2011).

H_ZMTWIT
W: 0.269