Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach

20-02-2015, 0:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 5014204166
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 20-02-2015 00:14:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Anielewicza 37, lok U3
01-057 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-17

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Mistewicz Eryk

Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]46789
  • liczba stron: 200
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Data wydania: 2[zasłonięte]014-11
  • Opis

    Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół - jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz - produktu ze świata nowych mediów."Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech... 140 znaków... I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka".Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów - tak jak definiuje ten świat jej autor.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa