Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Twitter sukces komunikacji w 140 zn. - Mistewicz

24-04-2015, 13:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5208940903
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 24-04-2015 12:34:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Okładka książki Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Autorzy: Eryk Mistewicz

Rok wydania: 2014

Stron: 200

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-7899-0

Format: 140x208

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.

Eryk Mistewicz — buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca „Polskiego Pulitzera”, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii „Nowe Media”, stale współpracuje też m.in. z polską edycją „Forbesa” i francuskim „L’Atlantico”. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w „Le Monde”, "L'Opinion", „Financial Times”, „Rzeczpospolitej”. Wcześniej wydał w Helionie „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”. www.ErykMistewicz.pl
 

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_social_media strategia, internet, serwisy społecznościowe, komunikacja, reklama, skuteczność, zarządzanie, twitter, pr, blog, ebiznes, własna firma, grafika, mobile, roi, marketing, google, portale społecznościowe, sieci społecznościowe, widget, promocja, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, komunikacja, zysk, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, własna firma, media, marketing, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, blog, prawo, konsument, przedsiębiorczość, twitter, facebook, kurs, książka, podręcznik, tutorial,sprzedaż, e-commerce, praca, programowanie, zysk, ebiznes, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, komunikacja, facebook, analiza, przedsiębiorczość, portal, produkt, serwisy społecznościowe, testowanie, zarządzanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial,biznes, klient, serwisy społecznościowe, komunikacja, strategia, społeczność, media społecznościowe, skuteczność, google, portale społecznościowe, internet, roi, twitter, promocja, reklama społecznościowa, facebook, marketing, opensocial, tworzenie przedmiotów w minecrafcie, komunikatory, forum dyskusyjne, kurs, książka, podręcznik, tutorial