Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TWITTER: SOCIAL COMMUNICATION IN THE TWITTER AGE

22-06-2014, 23:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4269922816
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-06-2014 22:34:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90284, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56523, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61182, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18840, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67666, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90284, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56523, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61182, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18840, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67666

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Twitter: Social Communication in the Twitter Age (DMS - Digital Media and Society)

TWITTER: SOCIAL COMMUNICATION IN THE TWITTER AGE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dhiraj Murthy
Language: English
Publisher: Polity Press
Publication Date: 30 Nov 2012
Dimensions: 1.8 x 14.5 x 20.5 cm
Format: Paperback
Pages: 220
Condition: NEW
Product_ID: A74565B395

 

 

Twitter has become a household name, discussed both for its role in prominent national elections, natural disasters, and political movements, as well as for what some malign as narcissistic “chatter.” This book takes a critical step back from popular discourse and media coverage of Twitter, to present the first balanced, scholarly engagement of this popular medium. In this timely and comprehensive introduction, Murthy not only discusses Twitter’s role in our political, economic, and social lives, but also draws a historical line between the telegraph and Twitter to reflect on changes in social communication over time. The book thoughtfully examines Twitter as an emergent global communications medium and provides a theoretical framework for students, scholars, and tweeters to reflect critically on the impact of Twitter and the contemporary media environment. The book uses case studies including citizen journalism, health, and national disasters to provide empirically rich insights and to help decipher some of the ways in which Twitter and social media more broadly may be shaping contemporary life.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE CULTURE OF CONNECTIVITY Jose Dijck

 ALTERNATIVE AND ACTIVIST NEW MEDIA Leah Lievrouw

 YOUTUBE: ONLINE VIDEO AND PARTICIPATORY CULTURE

 PERSONAL CONNECTIONS IN THE DIGITAL AGE Nancy Baym

 NETWORKS OF OUTRAGE AND HOPE Manuel Castells

 THE SOCIAL MEDIA READER Michael Mandiberg