Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TWITTER FOR GOOD Claire Diaz-Ortiz

22-05-2014, 2:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 112.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174476258
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 02:14:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62195, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80619, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02342, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67272, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05361, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62195, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80619, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02342, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67272, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05361

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time

TWITTER FOR GOOD Claire Diaz-Ortiz

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Biz Stone, Claire Diaz-Ortiz
Language: English
Publisher: Jossey Bass
Publication Date: 27 Sep 2011
Dimensions: 16.5 x 2.1 x 22.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 111DA61934

 

 

Silver Medal Winner, Social Networking, 2012 Axiom Business Book Awards Silver Medal Winner, Business and Leadership, 2012 Nautilus Book Awards The official word from Twitter on how to harness the power of the platform for any cause. As recent events in Japan, the Middle East, and Haiti have shown, Twitter offers a unique platform to connect individuals and influence change in ways that were unthinkable only a short time ago. In Twitter for Good, Claire Diaz Ortiz, Twitter's head of corporate social innovation and philanthropy, shares the same strategies she offers to organizations launching cause-based campaigns. Filled with dynamic examples from initiatives around the world, this groundbreaking book offers practical guidelines for harnessing individual activism via Twitter as a force for social change. Reveals why every organization needs a dedicated Twitter strategy and explains how to set one Introduces the five-step model taught at trainings around the world: T.W.E.E.T.(Target, Write, Engage, Explore, Track) Author @claired is the head of corporate social innovation and philanthropy at Twitter, collaborating with organizations like Nike, Pepsi, MTV, the American Red Cross, charity:water, Room to Read, the Gates Foundation, the Skoll Foundation, the Case Foundation, National Wildlife Federation, Kiva, the United Nations, Free the Children, Committee to Protect Journalists, Partners in Health, FEMA, Ushahidi, The Acumen Fund With more than 200 million users worldwide, Twitter has established itself as a dynamic force, one that every business and nonprofit must understand how to use effectively.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE SOCIAL MEDIA MBA Christer Holloman

 MEASURING THE NETWORKED NONPROFIT Kanter, Paine

 BUILD A BRAND IN 30 DAYS Simon Middleton

 THE NETWORKED NONPROFIT Beth Kanter, Allison Fine

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen

 SOCIAL MEDIA FOR SOCIAL GOOD Heather Mansfield