Masz do nas pytanie?
tel. 12 [zasłonięte] 84
tel. 504
270 257
[zasłonięte]@interia.pl
Jak zapłacić?
• wpłata na konto bankowe
49 8619 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0061048 [zasłonięte] 747001
w tytule przelewu wpisz swój login
• płacę z Allegro PayU
• wysyłka za pobraniem
Jakie są formy dostawy?
• Kurier UPS
• Poczta Polska
W przypadku cięższych przedmiotów i większej ilości sztuk
wysyłka tylko kurierem
Jaki jest czas wysyłki?
Zamówienia wysyłamy:
• Kurier UPS 24-48h
•
Poczta Polska 24-48h
Zamówienia złożone w dni
powszednie po godz. 17, w sob.
oraz w nd i święta, rozpatrywane
są kolejnego dnia roboczego, w kolejności chronologicznej
wpłynięcia.
Odbiór osobisty?
Tak, jest możliwy, jeśli na aukcji w opcjach dostawy
zaznaczony jest odbiór osobisty.
JOKOMISIADA
Rożnowa 77
32-020 Wieliczka
pon.-pt.
9-18
sob. 9-14
PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ
JOKOMISIADA
ul. Antenowa 10 A
04-656 Warszawa
pon.-czw. 12-19
pt. 12-17
w soboty po kontakcie
telefonicznym
Towar w Wieliczce (magazyn
główny) dostępny jest od ręki.
W przypadku odbioru osobistego
w Warszawie sprawdź jego dostępność pod
nr
tel. 506 [zasłonięte] 336
Kupiłeś kilka przedmiotów?
Za przesyłkę płacisz tylko raz*. W przypadku, gdy koszty
wysyłek są różne należy wybrać ten, który jest najwyższy.
* nie dotyczy trampolin, basenów i pojazdów akumulatorowych
Dowód zakupu
Do każdego zakupu otrzymasz paragon lub Fakturę VAT.
Gwarancja dobrej obsługi
Na wszystkie produkty udzielamy gwarancji producenta. Jeśli macie
Państwo problem z zakupionym przedmiotem w pierwszej
kolejności skontaktujcie się z nami.
Na pewno pomożemy!
Zwroty
Zgodnie z ustawą z dnia z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów Konsument ma prawo odstąpić od umowy
kupna - sprzedaży w terminie 10 dni kalendarzowych (liczonych od
daty otrzymania przesyłki). Więcej znajdziesz w naszym
regulaminie.
Twister Hoopla zręcznościowa rodzinna gra GR0007
Wesoła, zręcznościowa, rodzinna gra.
Zabawa z przyjaciółmi w 100% będzie udana i wesoła.
Wystarczy gibkie ciało, dużo uśmiechu i dobrego humoru.
Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć:
Do wyboru jest 5 gier w 1 zestawie:
1. KLEJ - potrzeba 4 graczy (2 drużyny po 2 osoby).
Do gry używamy dużej tarczy z planszy 2. Pierwszą najważniejszą zasadą jest, nieupuszczenie kółka. Kolorowe kółka układamy pomiędzy graczami z danej drużyny.
Gra polega na wylosowaniu na tarczy obrazka, na którym widnieje jaką częścią ciała masz trzymać kółko z partnerem. Np: jeśli wylosujesz zieloną głowę, przytrzymujesz zielone kółko pomiędzy swoją głową a głową partnera. Za każdym razem dokładasz kolejne kółko bez dotykania i wypuszczania poprzedniego. Na początku to jest łatwe, ale z biegiem gry robi się coraz trudniejsze. Wygrywa ta para, która najdłużej nie upuści kółek.
2. RZUCANIE - ŁAPANIE do gry potrzeba 4 graczy (2 drużyny po 2 osoby), lub 1 parę. Losujemy z planszy 1 z dużej tarczy, na którą część ciała będziemy rzucać kółka.
Gracze ustawiają się od siebie w odległości ustalonej między sobą. Do rzucania mamy 16 kółek, wygrywa ta drużyna, która pierwsza złapie 4 kółka na wybraną w losowaniu część ciała. Zabawa jest świetnym ćwiczeniem refleksu.
3. WYŚCIG (A i B) - do gry potrzeba od 2 do 4 graczy. Jeden gracz losuje z dużej tarczy drugiej planszy, którą częścią ciała zawodnicy będą trzymać kółko pomiędzy sobą. Zawodnicy przed wyścigiem ustalają linię startu i mety za pomocą "T" znaczników. Wygrywa ta para, która pierwsza doniesie do linii mety 4 kółka przy użyciu różnych części ciała. W grę tą można grać także w 2 osoby, wówczas losujemy z małej tarczy, planszy 2 na której części ciała mamy nałożyć kółko i przystąpić do wyścigu. Wygrywa ta osoba, która pierwsza doniesie do mety 3 kółka.
4. KÓŁKOWY TWISTER do gry potrzeba od 2 do 4 graczy + sędzia. Sędzia odpowiedzialny jest za losowanie pozycji dla zawodników i obserwowanie czy wszyscy przestrzegają reguł. Do gry używamy dużej tarczy z 1 planszy. Rozkładamy kółka na ziemię pomiędzy zawodnikami. Gracze tworzą krąg wokół kółek. Grę zaczyna najmłodszy zawodnik. Sędzia losuje na tarczy, którą częścią ciała zawodnik ma dotknąć kółka w wylosowanym kolorze. Nie utrzymanie się w danej pozycji, lub nie dotknięcie kółka powoduje odpadnięcie z gry. Wygrywa ta osoba, która najdłużej pozostanie na polu gry.
5. PLĄTANINA do gry potrzeba od 2 do 4 graczy + sędzia. Do gry używamy małej tarczy z planszy 1. Każdy gracz ma 4 kółka w innym kolorze. Zawodnicy zakładają kółka w różnych kolorach na ręce i nogi, a na głowę znaczek ''T" i ustawiają się w koło. Sędzia losuje kolor kółka i rękę, którą zawodnik ma dotknąć zawodnika
stojącego po jego prawej stronie. Jeśli sędzia wylosował "prawa ręka czerwone" to każdy z zawodników musi dotknąć swoją prawą ręką czerwone kółko, które umieszczone jest na koledze po prawej stronie. Kółko trzymamy do następnego losowania. Jeśli puścisz kółko wcześniej odpadasz. Należy pamiętać, że cały czas masz na głowie znaczek "T" i nie wolno go upuścić. Wygrywa ta osoba, która najdłużej zostanie na polu gry.
Zestaw zawiera
- 2 plansze
- 16 kolorowych kółek (4 kolory)
- 4 znaczki "T"
- 2 wskazówki z podstawką
- instrukcja
Wymiary
średnica kółek 18,5cm
Wymiar tarczy
25cm x 25cm
Gra idealnie łączy gimnastykę ze świetna zabawą!
Zabawa z przyjaciółmi w 100% będzie udana i wesoła. Wystarczy gibkie ciało, dużo uśmiechu i dobrego humoru.
POWODZENIA
Zestaw zapakowany w ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent.
|
certyfikat | CE |
wiek | 6+ |
wymiar opakowania | ok. 40cm x 26,5cm x 5cm |
waga | 0,8 kg |
płeć | dziewczynka chłopiec uniseks |