Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TWENTIETH CENTURY DESIGN Jonathan Woodham

29-06-2015, 6:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 127.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405777095
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 06:07:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67133, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36841, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28420, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55330, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37254, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67133, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36841, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28420, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55330, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37254

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Twentieth Century Design (Oxford History of Art)

TWENTIETH CENTURY DESIGN Jonathan Woodham

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jonathan M. Woodham
Language: English
Publisher: Oxford Paperbacks
Publication Date: 10 April 1997
Dimensions: 16.7 x 1.8 x 23.8 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A19BD4B048

 

 

The most famous designs of the twentieth century are not those in museums, but in the marketplace. The Coca-Cola bottle and the McDonald's logo are known all over the world, and designs like the modernistic 'Frankfurt Kitchen' of 1926, or the 1954 streamlined and tail-finned Oldsmobile, or 'Blow', the inflatable chair ubiquitous in the late sixties, tell us more about our culture than a narrowly-defined canon of classics. Drawing on the most up-to-date scholarship (not only in design history but also in social anthropology and women's history), Jonathan Woodham takes a fresh look at the wider issues of design and industrial culture throughout Europe, Scandinavia, North America, and the Far East. He explores themes such as national identity, the 'Americanisation' of ideology and business methods, the rise of the multi-nationals, Pop and Postmodernism, and contemporary ideas of nostalgia and heritage, and sets the proliferation of everyday design against the writing of critics as different as Nikolaus Pevsner, the champion of Modernism, and Vance Packard, author of The Hidden Persuaders.In the history which emerges design is clearly seen for what it is: the powerful and complex expression of aesthetic, social, economic, political, and technological forces.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HISTORY OF MODERN DESIGN David Raizman

 PROTOTYPING AND MODELMAKING FOR PRODUCT DESIGN

 MANUFACTURING PROCESSES FOR DESIGN PROFESSIONALS

 WHAT IS A DESIGNER: THINGS, PLACES, MESSAGES

 CRADLE TO CRADLE Braungart, McDonough

 THINKING: OBJECTS Tim Parsons