Kameleon Tom jest w wielkim niebezpieczeństwie. Czy aby go ocalić podążysz śladami Wujka Alberta? Wujek Albert zabierze młodych odkrywców na emocjonującą podróż, pełną niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Odkryjesz najdalsze zakątki Ziemi, od Istanbułu do Zanzibaru przez Borneo i Amazonię... Na swej drodze zmierzysz się z groźnymi krokodylami, mięsożernymi roślinami, nie opędzisz się od psotnych krabów i skosztujesz magicznego napoju... Czy stawisz czoła wyzwaniom, które napotkasz w trakcie fantastycznej podróży?
Nauka przez zabawę
Fantastyczna Podróż Wujka Alberta to wspaniała przygoda, która zaprosi młodych odkrywców w podróż dookoła świata. Podróżuj łodziami podwodnymi, samolotami, żaglowcami czy motorówkami. Spotkaj nowych przyjaciół, takich jak pancerniki, ropuchy, gąsienice i pieprzojady. Gromadź nowe doświadczenia, niezbędne wszystkim młodym odkrywcom. Dowiedz się, jak odczytywać długości i szerokości geograficzne, przemierzając kolejne strefy czasowe. Rozwiń swój zmysł obserwacji, inteligencję i zręczność rozwiązując napotkane na drodze zagadki.
Sprawdzona koncepcja Albumu Wujka Alberta
Fantastyczna Podróż Wujka Alberta to druga część przygód Twojego dziecka pod czujnym okiem zakręconego staruszka. Seria z Wujkiem Albertem symuluje naturalny sposób poznawania świata przez dziecko. Młody podróżnik eksperymentuje z poszczególnymi elementami programu, odkrywa tajemne przejścia, bada napotkane rośliny czy przedmioty, poznaje nowych przyjaciół - a wszystko to odbywa się zgodnie z indywidualnymi predyspozycjami dziecka. Poszczególne produkty opowiadające o niespotykanych przygodach Wujka Alberta były wielokrotnie nagradzane na całym świecie - m. in. otrzymały wyróżnienie Mobius Prize nadawane pod patronatem Unesco
Z tym programem dziecko rozwinie:
- wyobraźnię i pamięć
- umiejętność logicznego myślenia
- koncentrację i spostrzegawczość
- samodzielność
- pasję do wiedzy
Z tym programem dziecko dowie się:
- jak posługiwać się mapą
- w jaki sposób działa batyskaf
- jak posługiwać się alfabetem Morse'a
- jak działa kompas, sekstans i inne przyrządy
Emme producent Emme wydawca Techland wydawca PL
Tryb gry: single player Nośnik: CD Cena gry w dniu premiery: 49,90 PLN Ocena: 8/10
wymagania sprzętowe: Pentium, 16 MB RAM, Windows 95/98/Me/2000
|