Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważniejszych przepisów, które każdy pracodawca powinien znać. Spora dawka wiedzy, podana w łatwej do przełknięcia pigułce, gwarantuje, że wszystko, czego potrzebujesz podczas zatrudniania, znajdziesz bez straty czasu i konieczności samodzielnego przedzierania się przez publikacje z różnych dziedzin. W tej książce całe spektrum wiadomości masz jak na dłoni!
Dowiesz się m.in.:
Marcin Pietraszek - za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Pisze książki skierowane do osób prowadzących działalność gospodarczą, redaguje serwis internetowy dla przedsiębiorców (Bizrun.pl), oferuje sesje coachingowe i konsultingowe (Espresso-Coaching.pl). Z wykształcenia jest specjalistą w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnych organizacjach i socjologiem (specjalizacje: ekspertyza społeczno-prawna oraz pomoc społeczno-terapeutyczna). Uczestniczył w programie licencyjnym Polskiego Towarzystwa Psychologii Zorientowanej na Proces. Ma doświadczenie w biznesie: prowadził m.in. firmę zajmującą się doradztwem personalnym oraz rozwojem osobistym. Jest autorem książki Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce.
Wstęp dla niecierpliwych (5) Wstęp dla dociekliwych (7) Rozdział 1. Tanie zatrudnianie (9)
Rozdział 2. Casting na Twojego pracownika (33)
Rozdział 3. Nowy pracownik w tydzień (63)
Rozdział 4. ABC zarządzania (69)
Rozdział 5. Nowoczesna firma - nowoczesny szef (91)
Rozdział 6. Kodeks pracy w pigułce (115)
Rozdział 7. Szefowi nie wszystko wolno (129)
Rozdział 8. Idealny ekosystem w miejscu pracy (141)
Rozdział 9. Z małej chmury duży deszcz (151)
Zakończenie (165)