Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
TV LED SHARP 46LD265E
Wielkość ekranu: 46"
FULL HD Active Motion 100 Hz
2x HDMI
1x USB
DVB-T MPEG-4
Szczegóły na stronie producenta
+
Prestigio Multi Center Dongle PAD2411 Gratis!
System Android 4.2
Wbudowane WI-FI
Czytnik kart SD
MultiCenter Mini od Prestigio to najnowszej generacji urządzenie sieciowe i multimedialne dla Twojego telewizora, oparte na systemie Android. Urządzenie ma niezwykle kompaktowy i ergonomiczny kształt, łączy się z ekranem telewizora za pomocą portu HDMI – w ten sposób zamieniając zwykły odbiornik TV w telewizor typu Smart.
Zobacz wszystkie funkcje na stronie Prestigio
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.