Wszystkie produkty są nowe w oryginalnym opakowaniu.
Produkty pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
Wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
TECHNOLOGIE
-
DVB-C
Zintegrowany w telewizorze tuner jest w stanie - w zależności od dostawcy treści cyfrowych - całkowicie wyeliminować konieczność wykorzystywania dodatkowego urządzenia w celu odbioru telewizji kablowej.
-
DVB-T
W telewizorze zastosowano tuner, umożliwiający odbiór wysokiej jakości treści z naziemnej telewizji cyfrowej bez konieczności używania dodatkowego dekodera.
-
HD Ready
Telewizor przystosowany jest do wyświetlania obrazu w standardzie HD (a więc minimum 720p). Pozwala to na uzyskanie wysokiej jakości obrazu, cechującego się bogactwem szczegółów oraz precyzją w oddaniu ruchu.
-
HDMI
Interfejs przeznaczony do bezstratnego, cyfrowego przesyłania sygnału audio i video. Dzięki wysokiej przepustowości pozwala na przesyłanie bez kompresji, pozwalając na uzyskanie najwyższej jakości i doskonałej precyzji, a szeroka kompatybilność pozwala na łączenie telewizora m.in. ze sprzętem audio, odtwarzaczami i sprzętem komputerowym.
Tel. 32/[zasłonięte]237-05
e-mail: [zasłonięte]@agdmarket.eu
Godziny pracy: Pn-Pt 9-17, Sob. 10-13
!!! PRODUKT NOWY, NIEUŻYWANY !!!
!!! DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO U NAS SPRZĘTU WYSTAWIAMY DOWÓD ZAKUPU (FAKTURA VAT) !!!
!!! KAŻDY PRODUKT JEST OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA. NAPRAWA GWARANCYJNA JEST MOŻLIWA W AUTORYZOWANYCH SERWISACH NA TERENIE CAŁEGO KRAJU !!!
Punkt odbioru osobistego zamówionego towaru znajduje się
w Gliwicach-Sośnica ul. Reymonta 16
po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym !
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.