Wszystkie produkty są nowe w oryginalnym opakowaniu.
Produkty pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
Wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
Obraz 3D bez migotania
Ze względu na brak migotania, telewizor 3D firmy LG wyświetla obraz, który jest przyjemniejszy dla oczu.
W odróżnieniu od konwencjonalnych telewizorów 3D, telewizor LG CINEMA 3D Smart TV uzyskał certyfikat potwierdzający brak migotania, a ponadto zapewnia większą jasność obrazu 3D. Ostry i wyraźny obraz 3D wprost wyskakuje z ekranu i nie męczy wzroku.
2 x Okulary w zestawie
|
Obraz 3D |
|
Tak |
Technologia 3D |
|
Cinema 3D |
Smart TV |
|
Tak |
|
Format ekranu |
|
16:9 |
Format HD |
|
Full HD |
|
System fonii |
|
Stereo |
Dźwięk przestrzenny |
|
Virtual Surround Plus |
Moc głośników [W] |
|
10W+10W |
Ilość głośników |
|
2 |
Subwoofer |
|
nie |
Zastosowane technologie |
|
Dolby Digital, DTS |
|
Tuner cyfrowy |
|
DVB-C, DVB-T2, DVB-S2 |
|
HDMI |
|
Tak |
Ilość złącz HDMI |
|
3 |
Wyjście słuchawkowe |
|
Tak |
Wyjście cyfrowe audio |
|
Tak |
Eurozłącze (Scart) |
|
Tak |
USB |
|
Tak |
Ilość złącz USB |
|
3 |
Wejście Ethernet-LAN RJ-45 |
|
Tak |
|
Wysokość bez podstawy [cm] |
|
56,7 |
Szerokość bez podstawy [cm] |
|
96 |
Głębokość bez podstawy [cm] |
|
5,45 |
Waga bez podstawy [kg] |
|
9,6 |
Wysokość z podstawą [cm] |
|
61 |
Szerokość z podstawą [cm] |
|
96 |
Głębokość z podstawą [cm] |
|
21,8 |
Waga z podstawą [kg] |
|
9,9 |
|
Rodzaj zasilania |
|
100-240V AC 50-60 Hz |
|
Przekątna ekranu [cal] |
|
42 |
Zużycie energii [kWh/rok] |
|
72 |
Rozdzielczość ekranu |
|
1920 x 1080 |
Pobór mocy w trybie czuwania [W] |
|
0,3 |
Tel. 32/[zasłonięte]237-05
e-mail: [zasłonięte]@agdmarket.eu
Godziny pracy: Pn-Pt 9-17, Sob. 10-13
!!! PRODUKT NOWY, NIEUŻYWANY !!!
!!! DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO U NAS SPRZĘTU WYSTAWIAMY DOWÓD ZAKUPU (FAKTURA VAT) !!!
!!! KAŻDY PRODUKT JEST OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA. NAPRAWA GWARANCYJNA JEST MOŻLIWA W AUTORYZOWANYCH SERWISACH NA TERENIE CAŁEGO KRAJU !!!
Punkt odbioru osobistego zamówionego towaru znajduje się
w Gliwicach-Sośnica ul. Reymonta 16
po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym !
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.