Wszystkie produkty są nowe w oryginalnym opakowaniu.
Produkty pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
Wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
Obraz 3D bez migotania
Ze względu na brak migotania, telewizor 3D firmy LG wyświetla obraz, który jest przyjemniejszy dla oczu.
W odróżnieniu od konwencjonalnych telewizorów 3D, telewizor LG CINEMA 3D Smart TV uzyskał certyfikat potwierdzający brak migotania, a ponadto zapewnia większą jasność obrazu 3D. Ostry i wyraźny obraz 3D wprost wyskakuje z ekranu i nie męczy wzroku.
2 x Okulary w zestawie
|
|
| Obraz 3D |
Tak |
| Technologia 3D |
Cinema 3D |
| Smart TV |
Tak |
|
|
| Format ekranu |
16:9 |
| Format HD |
Full HD |
|
|
| System fonii |
Stereo |
| Dźwięk przestrzenny |
Virtual Surround Plus |
| Moc głośników [W] |
10W+10W |
| Ilość głośników |
2 |
| Subwoofer |
nie |
| Zastosowane technologie |
Dolby Digital, DTS |
|
|
| Tuner cyfrowy |
DVB-C, DVB-T2, DVB-S2 |
|
|
| HDMI |
Tak |
| Ilość złącz HDMI |
3 |
| Wyjście słuchawkowe |
Tak |
| Wyjście cyfrowe audio |
Tak |
| Eurozłącze (Scart) |
Tak |
| USB |
Tak |
| Ilość złącz USB |
3 |
| Wejście Ethernet-LAN RJ-45 |
Tak |
|
|
| Wysokość bez podstawy [cm] |
56,7 |
| Szerokość bez podstawy [cm] |
96 |
| Głębokość bez podstawy [cm] |
5,45 |
| Waga bez podstawy [kg] |
9,6 |
| Wysokość z podstawą [cm] |
61 |
| Szerokość z podstawą [cm] |
96 |
| Głębokość z podstawą [cm] |
21,8 |
| Waga z podstawą [kg] |
9,9 |
|
|
| Rodzaj zasilania |
100-240V AC 50-60 Hz |
|
|
| Przekątna ekranu [cal] |
42 |
| Zużycie energii [kWh/rok] |
72 |
| Rozdzielczość ekranu |
1920 x 1080 |
| Pobór mocy w trybie czuwania [W] |
0,3 |
Tel. 32/[zasłonięte]237-05
e-mail: [zasłonięte]@agdmarket.eu
Godziny pracy: Pn-Pt 9-17, Sob. 10-13
!!! PRODUKT NOWY, NIEUŻYWANY !!!
!!! DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO U NAS SPRZĘTU WYSTAWIAMY DOWÓD ZAKUPU (FAKTURA VAT) !!!
!!! KAŻDY PRODUKT JEST OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA. NAPRAWA GWARANCYJNA JEST MOŻLIWA W AUTORYZOWANYCH SERWISACH NA TERENIE CAŁEGO KRAJU !!!
Punkt odbioru osobistego zamówionego towaru znajduje się
w Gliwicach-Sośnica ul. Reymonta 16
po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym !
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.