Nazwa produktu: TV + DVD SENCOR SLE 2445DM4
Opis produktu
Dane ogólne
Kolor Czarny
Załączone wyposażenie Pilot, Podstawa
Gwarancja producenta 24 miesiące
Obraz produktu
Rodzaj ekranu LED
Przekątna ekranu [cal] 23.6
Rozdzielczość ekranu 1366 x 768
Kontrast 400 000:1
Częstotliwość odświeżania [Hz] 50
Zastosowane technologie MPEG-4
DVB-T
HD Ready
LED
Filtr grzebieniowy 3D
Inne Kąt widzenia: 170/170 stopni, Jasność [cd/m2]: 900, Czas reakcji [ms]: 3.5
Parametry techniczne
Rodzaj odtwarzanych płyt DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, S-VCD, CD-DA, CD-RW, CD-R
Teletekst Tak
Pilot Tak
Inne PAL; SECAM BG/DK/A2/NICAM; wejście AV oraz NTSC 4.43, Obsługiwane formaty: DivX; XviD; MP3; WMA; JPEG
Tuner
Zgodność z wymogami odbioru cyfrowej telewizji naziemnej Tak
Funkcje produktu
Konfiguracja Menu wyświetlane na ekranie (OSD), Blokada rodzicielska
Funkcje obrazu Zoom
Dodatkowe funkcje Zegar, Timer (wyłączanie)
Zastosowane technologie EPG
Time Shift
Progressive Scan
AVL
Inne Nagrywanie na dysk USB (format TS), Odtwarzanie z dysku USB (PVR), Tryb hotelowy
Dźwięk
System fonii Stereo
Ilość głośników 2
Moc głośników [W] 10
Inne Korektor graficzny
Złącza
Wejścia Euro Tak
Wyjście słuchawkowe Tak
Inne wejścia/wyjścia HDMI, YPbPr, VGA, Wejście PC Audio, Wejście AV, USB 2.0, CI
Zastosowane technologie HDMI
USB 2.0
SCART
Parametry fizyczne
Standard VESA [mm] 100 x 100
Wysokość [cm] 36.3
Szerokość [cm] 57.3
Głębokość [cm] 5.6
Inne Wymiary z podstawą [cm]: 57.3 x 40.7 x 16
Zużycie energii
Rodzaj zasilania 230 V
Pobór mocy podczas pracy [W] 30
Pobór mocy w trybie czuwania [W] 1
SPRZET JEST OBJĘTY 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA
ISTNIEJE TAKŻE MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA !!!
WYSYŁKA KURIERSKA DHL lub DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
14[zasłonięte]655-20 lub 697[zasłonięte]678
e-mail:[zasłonięte]@market-plus.com.pl
SKLEP TARNÓW2 F275
ul. Dabrowskiego 25
33-100 Tarnów
czynne :
PN -PT 10:00 do 18:00
Sob 9:00 do 14:00