Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia

09-05-2014, 12:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.20 zł     
Użytkownik czarymarypl
numer aukcji: 4138094337
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 3   
Koniec: 09-05-2014 12:14:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CzaryMary.pl
Kierus sp. jawna
Kolejowa 12E/3
15-701 Białystok
NIP: 542[zasłonięte]315-11
REGON: 200[zasłonięte]860
KRS: 343167
płatności
płatności
Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia
19.70 zł
23.1 zł

Opis:

Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie interesujących zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się . Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się "okazje dydaktyczne" czy też "okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi.
Prawdopodobnie niejeden nauczyciel zetknął się kiedyś z problemem niezrozumienia. Mimo, że na lekcji starał się tłumaczyć, pokazywać, stosować różnorodne metody nauczania, jednak uczniowie nie rozumieli, nie potrafili przyswoić wiedzy, choć niewątpliwie nauczyciel dokładał wszelkich starań, by mogli to osiągnąć. Pozwólmy więc, aby rówieśnik przy naszej pomocy wyjaśnił, opisał własnymi słowami to, co my chcemy przekazać. Na pewno znajdzie się dziecko, które szybciej zrozumie, o czym mówi nauczyciel. Pozwólmy dzieciom uczyć się od siebie nawzajem i my uczmy się od nich.


ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27307
Autor: Pawlak Agnieszka
Wydawca: UMCS
Tytuł: Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich
Ilość stron: 102
Oprawa: Miękka
Format: 16.8x24.0cm
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27307
Rok wydania: 2009


Zobacz inne podręczniki w kategoriach:

płatności


Zobacz inne książki z moich aukcji:
© UltraPanel