Wkład błękitny nr 11 do drukarek HP:
Color Inkjet CP 1700
Business Inkjet
2600/[zasłonięte]/1100 series/1200 series/2000c/cn/
2200 series/2300 series/2800 series
Officejet
9110/[zasłonięte]/9130/Pro K850 series
Designjet 70/100/plus/100 plus/110
111 (CQ533A)/ 111R (CQ532A)
Pojemność 28ml
Wszystkie produkty Imprime wyróżnia wysoka jakość i wydajność.
Przy produkcji wkładów wykorzystywana jest nowoczesnej technologia i sprawdzone komponenty.
Gwarantem jakości jest również wdrożony Zintegrowany System Zarządzania z normą EN ISO 9001:2008, EN ISO 14001:2004 w zakresie "Handel i produkcja materiałów eksploatacyjnych do drukarek".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Oferowany na tej aukcji toner jest w 100% z nowych nie używanych wcześniej części.
Jako importer i dystrybutor materiałów eksploatacyjnych do drukarek marki imPrime gwarantujemy prawidłową pracę naszych produktów przy zachowaniu odpowiednich warunków ich przechowywania i eksploatacji.
Okres gwarancji na materiały eksploatacyjne marki imPrime wynosi odpowiednio :
- 1 rok na głowice oraz wkłady do drukarek atramentowych lub do wyczerpania w 60% tuszu,
- 2 lata na napełniacze (refille),
- do wyczerpania proszku w kasecie tonera, jednak nie dłużej niż 1 rok.
W przypadku wad produktu, uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, gwarancja obejmuje:
- wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad,
- naprawę produktu.
W przypadku reklamowania produktów marki imPrime pamiętaj !!!
- produkt reklamuj zawsze w miejscu zakupu, za okazaniem dowodu zakupu (paragonu, faktury).
- nie można zrywać plomb gwarancyjnych, naklejek producenta,
- elektronika nie może być uszkodzona,
- produkt nie może być w żaden sposób uszkodzony mechanicznie (zwykle świadczy to o próbie ponownego napełniania).
W razie konieczności odinstalowania kartridża, nie wolno zaklejać dysz folią zabezpieczającą aby nie utracić prawa do reklamacji. Ponowne zaklejenie dysz kartridża używanego może spowodować wymieszanie się kolorów i nieodwracalne uszkodzenie kartridża. W takim przypadku reklamacja zostanie odrzucona.
Podstawą reklamacji jest nadesłanie wadliwego kartridża ze szczegółowym opisem wady oraz wydrukiem próbnym (jeżeli to możliwe).
Pamiętaj używanie zamiennych kartridży kompatybilnych bądź regenerowanych nie może powodować utraty gwarancji na drukarkę !!!
W produkcie, który jest długo nieużywany, może dojść do przyschnięcia głowicy, w celu udrożnienia głowicę należy odmoczyć płynem do udrażniania głowic.
Jeżeli zamierzasz zareklamować produkt, zawsze przed reklamacją przeczyść dysze w drukarce!!! i sprawdź działanie produktu raz jeszcze.
Gwarancja traci ważność w momencie wyczerpania się 60% środka barwiącego w przypadku kartridży atramentowych, uszkodzenia mechanicznego produktu oraz naruszenia plomb gwarancyjnych.