TUSZE DO DRUKAREK HP:
HP 364 KOMPLET XL
CAŁA POLSKA DRUKUJE U NAS NAJTANIEJ!
''
Cena 60 zł za 1 komplet HP 364
100% gwarancji i zadowolenia z wydruku!
DODATKOWY TUSZ CZARNY HP 364 DOSTĘPNY W INNEJ AUKCJI W NASZYM SKLEPIE ZA 20 ZŁ:
http://alle/ShowItem2.php/future/?future_item_id=376[zasłonięte]2564
OFEROWANE TUSZE PASUJĄ DO KAŻDEJ DRUKARKI, KTÓRA DZIAŁA Z TUSZAMI 364 i 364xl M.IN.:
HP Deskjet D5460 Printer |
HP Photosmart 7510 e-All-in-one Printer |
HP Photosmart B010a Printer |
HP Photosmart B109a Printer |
HP Photosmart B109c Printer |
HP Photosmart B109d Printer |
HP Photosmart B109f Printer |
HP Photosmart B109n Printer |
HP Photosmart B109q Printer |
HP Photosmart B110a Printer |
HP Photosmart B110c Printer |
HP Photosmart B110e Printer |
HP Photosmart B209a Printer |
HP Photosmart B209c Printer |
HP Photosmart B8553 Printer |
HP Photosmart C309a Printer |
HP Photosmart C309g Printer |
HP Photosmart C5324 Printer |
HP Photosmart C5370 Printer |
HP Photosmart C5373 Printer |
HP Photosmart C5380 Printer |
HP Photosmart C5383 Printer |
HP Photosmart C5388 Printer |
HP Photosmart C5390 Printer |
HP Photosmart C5393 Printer |
HP Photosmart C6300 Printer |
HP Photosmart C6324 Printer |
HP Photosmart C6380 Printer |
HP Photosmart D5460 Printer |
HP Photosmart D5463 Printer |
HP Photosmart D7560 Printer |
HP Photosmart eStation Printer |
HP Photosmart Plus All-In-One |
HP Photosmart Plus All-In-One B209a |
HP Photosmart Plus All-In-One B209b |
HP Photosmart Plus All-In-One B209c |
HP Photosmart Plus e-All-In-One |
HP Photosmart Plus e-All-In-One B210a |
HP Photosmart Plus e-All-In-One B210c |
HP Photosmart Plus e-All-In-One B210d |
HP Photosmart Plus e-All-In-One CN216B |
HP Photosmart Premium All-In-One |
HP Photosmart Premium All-In-One C309 |
HP Photosmart Premium All-In-One C309a |
HP Photosmart Premium All-In-One C309g |
HP Photosmart Premium All-In-One C309h |
HP Photosmart Premium All-In-One C309n |
HP Photosmart Premium e-All-In-One |
HP Photosmart Premium e-AIO C310a |
HP Photosmart Premium e-AIO C310c |
HP Photosmart Premium e-AIO CN503B |
HP Photosmart Premium Fax All-In-One |
HP Photosmart Premium Fax AIO C309a |
HP Photosmart Premium Fax AIO C309c |
HP Photosmart Premium Fax AIO CC335B |
HP Photosmart Premium Fax e-All-In-One |
HP Photosmart Premium Fax |
HP Photosmart Premium Fax CQ521B |
HP Photosmart Pro B8550 Printer |
HP Photosmart Wireless e-All-In-One |
HP Photosmart Wireless e-AIO CN245B |
Oraz do innych urządzeń HP, które obsługują wkłady o tym oznaczeniu.
PROMOCJA!
WYMIEŃ 4 PUSTE POJEMNIKI NA 1 PEŁNY
Promocja polega na wysłaniu na nasz adres pustych pojemników a my w zamian wysyłamy na swój koszt zregenerowane, przetestowane i gotowe do druku pojemniki.
Tym sposobem ZYSKUJESZ PODWÓJNIE:
OSZCZĘDZASZ SWOJE PIENIĄDZE ORAZ OSZCZĘDZASZ ŚRODOWISKO
ALL-IN Piotr Krutak48-340 GłuchołazyBodzanów 34[zasłonięte]@all-in.pltel 607 [zasłonięte] 555
ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU:
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 607 [zasłonięte] 555
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@all-in.pl lub telefonicznie: 607 [zasłonięte] 555 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
ZDJĘCIA UŻYTE W AUKCJI MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY