Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TUSZ HP 364 KOMPLET XL FAKTURA VAT NAJTANIEJ

03-06-2014, 20:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik piotr8424k
numer aukcji: 4211526277
Miejscowość Głuchołazy
Wyświetleń: 116   
Koniec: 03-06-2014 19:52:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kolor: Czarny (Black), Żółty (Yellow), Czerwony (Magenta), Niebieski (Cyan), Trójkolorowy, Zestaw
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TUSZE DO DRUKAREK HP:


HP 364 KOMPLET XL


CAŁA POLSKA DRUKUJE U NAS NAJTANIEJ!


''

Cena 60 zł za 1 komplet HP 364 




100% gwarancji i zadowolenia z wydruku!




DODATKOWY TUSZ CZARNY HP 364 DOSTĘPNY W INNEJ AUKCJI W NASZYM SKLEPIE ZA 20 ZŁ:


http://alle/ShowItem2.php/future/?future_item_id=376[zasłonięte]2564





OFEROWANE TUSZE PASUJĄ DO KAŻDEJ DRUKARKI, KTÓRA DZIAŁA Z TUSZAMI 364 i 364xl M.IN.:

HP Deskjet D5460 Printer HP Photosmart 7510 e-All-in-one Printer
HP Photosmart B010a Printer HP Photosmart B109a Printer
HP Photosmart B109c Printer HP Photosmart B109d Printer
HP Photosmart B109f Printer HP Photosmart B109n Printer
HP Photosmart B109q Printer HP Photosmart B110a Printer
HP Photosmart B110c Printer HP Photosmart B110e Printer
HP Photosmart B209a Printer HP Photosmart B209c Printer
HP Photosmart B8553 Printer HP Photosmart C309a Printer
HP Photosmart C309g Printer HP Photosmart C5324 Printer
HP Photosmart C5370 Printer HP Photosmart C5373 Printer
HP Photosmart C5380 Printer HP Photosmart C5383 Printer
HP Photosmart C5388 Printer HP Photosmart C5390 Printer
HP Photosmart C5393 Printer HP Photosmart C6300 Printer
HP Photosmart C6324 Printer HP Photosmart C6380 Printer
HP Photosmart D5460 Printer HP Photosmart D5463 Printer
HP Photosmart D7560 Printer HP Photosmart eStation Printer
HP Photosmart Plus All-In-One HP Photosmart Plus All-In-One B209a
HP Photosmart Plus All-In-One B209b HP Photosmart Plus All-In-One B209c
HP Photosmart Plus e-All-In-One HP Photosmart Plus e-All-In-One B210a
HP Photosmart Plus e-All-In-One B210c HP Photosmart Plus e-All-In-One B210d
HP Photosmart Plus e-All-In-One CN216B HP Photosmart Premium All-In-One
HP Photosmart Premium All-In-One C309 HP Photosmart Premium All-In-One C309a
HP Photosmart Premium All-In-One C309g   HP Photosmart Premium All-In-One C309h
HP Photosmart Premium All-In-One C309n HP Photosmart Premium e-All-In-One
HP Photosmart Premium e-AIO C310a HP Photosmart Premium e-AIO C310c
HP Photosmart Premium e-AIO CN503B HP Photosmart Premium Fax All-In-One
HP Photosmart Premium Fax AIO C309a HP Photosmart Premium Fax AIO C309c
HP Photosmart Premium Fax AIO CC335B HP Photosmart Premium Fax e-All-In-One
HP Photosmart Premium Fax HP Photosmart Premium Fax CQ521B
HP Photosmart Pro B8550 Printer HP Photosmart Wireless e-All-In-One
HP Photosmart Wireless e-AIO CN245B  

Oraz do innych urządzeń HP, które obsługują wkłady o tym oznaczeniu.



PROMOCJA!

WYMIEŃ 4 PUSTE POJEMNIKI NA 1 PEŁNY

Promocja polega na wysłaniu na nasz adres pustych pojemników a my w zamian wysyłamy na swój koszt zregenerowane, przetestowane i gotowe do druku pojemniki.

Tym sposobem ZYSKUJESZ PODWÓJNIE:

OSZCZĘDZASZ SWOJE PIENIĄDZE ORAZ OSZCZĘDZASZ ŚRODOWISKO


ALL-IN Piotr Krutak
48-340 Głuchołazy
Bodzanów 34
[zasłonięte]@all-in.pl
tel 607 [zasłonięte] 555


ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU:






Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 607 [zasłonięte] 555

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@all-in.pl lub telefonicznie: 607 [zasłonięte] 555 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

ZDJĘCIA UŻYTE W AUKCJI MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY