W przypadku niezadowolenia z wysłanego towaru prosimy o kontakt w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jeżeli towar został uszkodzony fabrycznie lub podczas transportu (należy spisać protokół szkody przy kurierze) wyślemy Ci następną sztukę, lub zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty. Formularz reklamacyjny znajdziesz na naszej stronie "O mnie". Dołączenie go do paczki przyśpieszy znacznie proces przyjęcia reklamacji. |
Jeżeli towar który Ci wysłaliśmy nie spełnia twoich oczekiwań, nie ma najmniejszego problemu, napisz do nas w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki! Wymienimy na inny lub zwrócimy wartość całego towaru. Pamiętaj jednak, że towar może być przez Ciebie jedynie sprawdzony, a nie użytkowany. Sklep internetowy działa jak sklep stacjonarny, można zobaczyć jak wygląda w świetle dziennym farba plakatowa, ale nie możemy wylać połowy i zwrócić. Prosimy więc o świadomą ocenę zwrotu. Pamiętaj też, że za koszt przesyłki przy zwrocie lub wymianie towaru pokrywa Klient!! Formularz reklamacji i zwrotu znajdziesz na naszej stronie "O mnie", gdzie możesz też dowiedzieć się więcej o twoich prawach przy zawieraniu umowy na odległość.
|
Masz jakiś problem? Potrzebujesz informacji? Napisz lub zadzwoń! Chętnie odpowiemy na każde twoje pytanie. Jesteśmy do twojej dyspozycji od godziny 9:00-16:00.
Telefon komórkowy: 609[zasłonięte]799 Telefon stacjonarny: 774[zasłonięte]701 E-mail: [zasłonięte]@o2.pl |