Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TUSZ CANON PG-510 BLACK zamiennik ACTIVEJET AC-510

09-02-2014, 14:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.99 zł     
Użytkownik www_bhm_pl
numer aukcji: 3872943788
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 7   
Koniec: 09-02-2014 14:26:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Regeneracja: Nieregenerowany
Kolor: Czarny (Black)
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 



Witamy na naszych wyróżnionych aukcjach

 

Zapraszamy do zakupów na naszych kontach:







Mamy do zaoferowania:

 

TUSZ CANON PG-510 BLACK zamiennik

 

Towar zawsze jest:

oryginalny, nowy, kompletny i gotowy do użytku. 

 

Opis przedmiotu

Kod OEM PG-510
Informacje dodatkowe Głowica drukująca
Pasuje do drukarek: Pixma MP240, MP250, MP260, MP270, MP272, MP280, MP480, MP490, MP495, MX320, MX330, MX340, MX350, MX360, MX410, MX420, iP2700, iP2702
Zwiększona wydajność Regular
Wersja Premium
Atrament Pigment klasa A+
Pojemność 12 ml
Kolor Czarny
Grupa Gold
Zastosowanie Wydruki profesjonalne - zdjęcia, katalogi, prezentacje, oferty, dyplomy, zaproszenia, ulotki

Dodatkowe

  • Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są nowe, posiadają gwarancje i są legalnie nabyte u dystrybutorów, każdy nabywca otrzymuje pisemną gwarancje, paragon fiskalny, lub fakture VAT.

  • Wiele towarów posiadamy w wyjątkowo niskiej niepowtarzającej cenie.

  • Możliwość dowozu do kupującego (info w sklepie), do miast Bytom, Gliwice, Tarnowskie Góry, Katowice.

Regulamin

1. Zakup towaru na naszych aukcjach oznacza akceptacje poniższego regulaminu.

2.  Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Standardowo wystawiamy paragon. Jeśli dowodem zakupu ma być faktura proszę zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu dostawy i na stronie transakcji strefy Sello, oraz wypełnić pole z danymi do faktury. NIE zamieniamy już wystawionego paragonu na f-vat !!

3. Proszę ZAWSZE wszelkie uwagi do transakcji ( zmiana adresu wysyłki, dane do faktury, informacje o płatności, itp), wpisywać na stronie strefy Sello, do której otrzymacie Państwo link. 

Ten sposób przekazania tych informacji jest najpewniejszy.

4.  Do każdego towaru wystawiamy pisemną gwarancje,z wyjątkiem towarów które posiadają gwarancje producenta z rejestracją towaru na stronie internetowej, np. Samsung i LG, itp.

 

5. Każdy etap transakcji (przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, śledzenie wysyłki) potwierdzony jest poprzez e-mail do nas, ponadto widać to na stronie Strefy Sello.

 

PRZEBIEG TRANSAKCJI:
  1. Nabywasz towar.
  2. Wypełniasz formularz "Płace z Allegro", gdzie określasz forme zapłaty i wysyłki.
  3. Otrzymujesz od nas email do strony Strefy Sello, do kontroli przebiegu transakcji, w którym prosimy o wpisanie danych do wysyłki, (jeśli mają być inne), faktury, oraz ew.uwag.
  4. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, czekamy na wpływ w banku.
  5. Jeśli wybrałeś odbiór osobisty, czekaj na kontakt od nas, który potwierdzi gotowość wydania.
  6. Wysyłamy towar dobrze zabezpieczony.
  7. Finalizujemy transakcje.
  8. Wystawiamy sobie komentarze.
  • Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz.
  • Negatywny komentarz definitywnie kończy naszą współpracę, zastanów się przed jego wystawieniem, wina niekoniecznie leży po naszej stronie, chociaż zdarzają się wpadki, jesteśmy tylko ludźmi i także nam zdarzają się pomyłki. Skontaktuj się z nami, z pewnością dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem z korzyścią dla obu stron.
  • WYSYŁKI

    • Zamówiony towar zasadniczo wysyłamy jak najszybciej, przeważnie w 24h, z racji, że prowadzimy Salon komputerowy, może się zdażyć, że w danym dniu danego towaru nam braknie, wtedy towar wysyłamy przeważnie do 2 dni roboczych.
    • Orientacyjny czas wysyłki podany jest na aukcji w opcji "Dostawa i płatności"
    • Zastrzegamy sobie dłuższy czas terminu realizacji zamówień, o czym niezwłocznie poinformujemy.
    • Koszty wysyłki podane są na stronie aukcji przedmiotu, który jest wystawiony na sprzedaż.
    • Jeśli zalicytowałeś kilka sztuk na jednej aukcji lub na kilku naszych aukcjach koszt wysyłki jest stały, tylko w przypadku przesyłki kurierskiej.
    • Przesyłki Pocztą Polską wysyłamy tylko niektóre przedmioty z racji na brak ubezpieczenia przesyłki i przypadki zagubienia przesyłek. 
    • Wybierając przesyłke Pocztą Polska przenosisz na siebie ryzyko zagubionej lub zniszczonej przesyłki.
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do cen Poczty Polskiej doliczamy podatek VAT w wysokości 23%.
    • Informujemy, że reklamację na Poczcie Polskiej możemy złożyć dopiero po 14 dniach od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy Ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj nas bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.
    • Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.
    • Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez nas uwzględniona.
    • UWAGA! proszę ZAWSZE! sprawdzać stan zawartości paczki w obecności kuriera!! W razie stwierdzenia uszkodzeń należy NATYCHMIAST sporządzić protokół szkody.
    • Przesyłki kurierskie wysyłamy zawsze do godziny 12,00 i są ubezpieczone do 5000,00.


    ZWROTY I REKLAMACJE

     

  • Masz prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 10 dni, pod warunkiem odesłania go do nas na swój koszt. Przedmiot musi być zwrócony wraz z oryginałem paragonu lub kopią faktury, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.).
  • Przed wysłaniem do nas towaru do zwrotu, prosimy o kontakt, w celu wypełnienia Oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.
  • Jeśli chcesz wysłać towar do reklamacji, prosimy ten fakt do nas zgłosic w dowolny sposób.
    Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz paczek wysłanych na nasz koszt.

    INNE


    Staramy się aby opisy były bardzo dokładne. Zdjęcia odzwierciedlają ich rzeczywisty wygląd.

    Jeśli masz wątpliwości co do treści opisu napisz lub zadzwoń. Na wszystkie wiadomości odpisujemy możliwie jak najszybciej.


    Dokonując przedpłaty, w tytule przelewu koniecznie podaj swój LOGIN!!! Brak tej informacji znacznie opóźni realizację zamówienia.

    Ze względu na ciągły postęp w dziedzinie konstrukcji i doskonalenia artykułów produkowanych przez naszych dostawców zastrzegamy sobie możliwość niezgodności niektórych parametrów z danymi publikowanymi w opisach. 
     

    Każdą wiadomość e-mail podpisuj swoją nazwą użytkownika Allegro, nie kasuj wcześniejszej treści przy odsyłaniu odpowiedzi.

     

     

















  •  

     

    Gwarancja

    w miesiącach

    60

    Gwarant

    producent

     

     

    Płatność

    Preferujemy płatność za pomocą:

     

    lub przelewm na konto w

         ING Bank Śląski

       43 1050 [zasłonięte] 158800

            0022 [zasłonięte] 389547

     

    lub za pobraniem dla osób z pełną aktywacją konta i przynajmniej piecioma pozytywnymi komentarzami.

     

     W Salonie akceptujemy

     płatność kartą płatniczą, lecz towary nabyte przez Allegro, płatność tylko gotówką, lub + 2%.

     

    Możliwość sprzedaży

    na raty w systemach:

    AIG

     

    Wysyłka

    Koszt wysyłki i pakowania jest zawsze podany na aukcji w: Dostawie i płatności.


    Kurier       do 20kg

     

     

     


    Kontakt

               BINA-MJ

        Salon komputerowy

        Staromiejska 4

        Zabrze 41-800

       NIP. 648[zasłonięte]140-80


    na rynku    od 07.1989 r.

    na Allegro od 10.2010 r.

     


  • tel/fax.   32 [zasłonięte] 24

  • tel.        32 [zasłonięte] 00

  • serwis   32 [zasłonięte] 03

       GSM     519-[zasłonięte]-995


              godziny pracy:

  • pon.-piąt. 10,00-18,00

  • sobota     10,00-14,00


  • GG:   Gadu-Gadu  [zasłonięte]17443

    e-mail:     [zasłonięte]@bhm.pl







  • Dodano 2[zasłonięte]012-04 11:30
    W dniach od 28.04 do 06.05 mamy długi weekend, nie pracujemy, wysyłki od 07.05, przepraszamy.