Opis: Od połowy XX wieku nastąpił intensywny rozwój światowej gospodarki turystycznej. Znaczący wpływ na wzrost sektora usług turystycznych w światowej działalności usługowej i międzynarodowej wymianie usług wywarł proces globalizacji gospodarki. W efekcie zmieniły się zarówno działalność podmiotów światowego rynku turystycznego, jak i potrzeby globalnych turystów. Przedmiotem książki jest rozwój turystyki międzynarodowej na tle przemian globalizacyjnych w sektorze usług oraz działania podejmowane w ramach międzynarodowej polityki turystycznej. Autorka przedstawia m.in.:? rolę turystyki międzynarodowej w tworzeniu PKB,? przebieg procesu liberalizacji międzynarodowego handlu usługami,? rozwój masowej turystyki międzynarodowej,? zagadnienia konkurencyjności podmiotów światowej gospodarki turystycznej,? genezę i rozwój międzynarodowej polityki turystycznej,? działania krajów i organizacji międzynarodowych na rzecz łagodzenia ograniczeń w międzynarodowym ruchu osobowym i zmniejszania różnic ekonomicznych oraz społecznych między krajami,? przykłady ze światowej praktyki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń w zakresie turystyki.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Dąbrowska Barbara J.
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20234
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2011
- Objętość: 148
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.28
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08197
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]08197
- Wysokość: 9
- PKWiU: 58.11.1
|