Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA W GLOBALNEJ GOSPODARCE

09-03-2012, 20:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44.60 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2110504015
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 9    Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-03-2012 10:35:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA W GLOBALNEJ GOSPODARCE

Autor: BARBARA J.DĄBROWSKA
Data wydania: 2011
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 146
Format: 16,5 x 23,5 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 54,90 zł
Nasza Cena: 44,60 zł


Od połowy XX wieku nastąpił intensywny rozwój światowej gospodarki turystycznej. Znaczący wpływ na wzrost sektora usług turystycznych w światowej działalności usługowej i międzynarodowej wymianie usług wywarł proces globalizacji gospodarki. W efekcie zmieniły się zarówno działalność podmiotów światowego rynku turystycznego, jak i potrzeby globalnych turystów. Przedmiotem książki jest rozwój turystyki międzynarodowej na tle przemian globalizacyjnych w sektorze usług oraz działania podejmowane w ramach międzynarodowej polityki turystycznej. Autorka przedstawia m.in.: rolę turystyki międzynarodowej w tworzeniu PKB, przebieg procesu liberalizacji międzynarodowego handlu usługami, rozwój masowej turystyki międzynarodowej, zagadnienia konkurencyjności podmiotów światowej gospodarki turystycznej, genezę i rozwój międzynarodowej polityki turystycznej, działania krajów i organizacji międzynarodowych na rzecz łagodzenia ograniczeń w międzynarodowym ruchu osobowym i zmniejszania różnic ekonomicznych oraz społecznych między krajami, przykłady ze światowej praktyki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń w zakresie turystyki.