Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Turystyka biznesowa - Sidorkiewicz Marta [nowa]

19-01-2012, 15:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999464557
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 11:30:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Turystyka biznesowa

Sidorkiewicz Marta

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64149
  • liczba stron: 244
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Opracowanie ma na celu dostarczenie czytelnikowi podstawowej wiedzy dotyczącej istoty turystyki biznesowej i jej znaczenia na rynku turystycznym.
    Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział książki poświęcono teoretycznym podstawom turystyki biznesowej, zaś w drugiej części pracy skupiono się na formach turystyki biznesowej, czyli turystyce konferencyjnej i kongresowej, turystyce motywacyjnej i korporacyjnej oraz przemyśle wystawienniczym. Rozdział trzeci dotyczy rynku turystyki biznesowej. W rozdziale czwartym poruszono zagadnienie produktu turystyki biznesowej, a w rozdziale piątym skupiono się na determinantach kształtowania i rozwoju produktu turystyki biznesowej. Ostatnią część opracowania stanowi studium przypadku dotyczące turystyki biznesowej na obszarze województwa zachodniopomorskiego. W treści tego rozdziału zostały wykorzystane wyniki badań ankietowych przeprowadzone w obiektach zakwaterowania zbiorowego zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego i sklasyfikowanych jako hotele, wśród przewoźników promowych posiadających ofertę dla klientów biznesowych oraz wśród organizatorów biznesowych imprez zbiorowych kreujących i realizujących imprezy zbiorowe dla klienta biznesowego.
    Na uwagę zasługuje fakt, iż w polskiej literaturze brak jest zwartej publikacji książkowej dotyczącej powyższych zagadnień. Opracowanie niniejsze jest więc w Polsce pierwszą próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w takim kształcie.
    Z recenzji prof. dr hab. Jadwigi Berbeki:
    Niniejsza publikacja jest studium teoretyczno-empirycznym, przede wszystkim o dużych walorach aplikacyjnych. Z pewnością będzie ważnym materiałem źródłowym zarówno dla środowisk naukowych, jak i branżowych. Sfera terminologiczna turystyki biznesowej jest dość skomplikowana i w wielu wypadkach niespójna. Autorka opracowania bardzo dobrze poradziła sobie z jej uporządkowaniem i przedstawieniem określonych kategorii w logiczny i przemyślany sposób. Należy podkreślić, że jest to element nowości prowadzący do rozwoju nauki.
    Z recenzji prof. dr hab. Beaty Meyer:
    Niniejsze opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w formie zwartej. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty turystyki biznesowej, jej form, rynku oraz determinant, które warunkują jej rozwój. Autorka ponadto przedstawia studium przypadku, dotyczące turystyki biznesowej w województwie zachodniopomorskim.

    Wstęp
    Rozdział 1. Teoretyczne podstawy turystyki biznesowej
    1.1. Miejsce podróży służbowych w turystyce
    1.2. Pojęcie i zakres turystyki biznesowej
    1.3. Cechy turystyki biznesowej
    Rozdział 2. Formy turystyki biznesowej
    2.1. Turystyka konferencyjno-kongresowa
    2.2. Turystyka motywacyjna i korporacyjna
    2.3. Przemysł wystawienniczy
    2.4. Zestawienie form turystyki biznesowej
    Rozdział 3. Rynek turystyki biznesowej
    3.1. Pojęcie i struktura rynku turystyki biznesowej
    3.2. Makro- i mikrootoczenie turystyki biznesowej
    3.3. Popyt na turystykę biznesową
    3.4. Organizatorzy turystyki biznesowej
    3.5. Rynek turystyki biznesowej w Polsce
    Rozdział 4. Produkt turystyki biznesowej
    4.1. Istota i struktura produktu turystycznego
    4.2. Struktura produktu turystyki biznesowej
    4.2.1. Usługi noclegowe
    4.2.2. Usługi gastronomiczne
    4.2.3. Usługi dodatkowe
    4.3. Promocja produktu turystyki biznesowej
    Rozdział 5. Determinanty kreacji i rozwoju produktu turystyki biznesowej
    5.1. Uwarunkowania kreacji i rozwoju produktu turystyki biznesowej
    5.1.1. Uwarunkowania instytucjonalne
    5.1.2. Uwarunkowania kadrowe
    5.1.3. Uwarunkowania logistyczno-transportowe
    5.1.4. Uwarunkowania finansowe
    5.1.5. Uwarunkowania cenowo-walutowe
    5.1.6. Uwarunkowania inwestycyjne
    5.1.7. Uwarunkowania w zakresie innowacji
    Rozdział 6. Studium przypadku - turystyka biznesowa w województwie zachodniopomorskim
    6.1. Wybrane elementy atrakcyjności turystycznej województwa zachodniopomorskiego
    6.2. Możliwości wykorzystania oferty turystycznej województwa zachodniopomorskiego dla turystyki biznesowej
    6.3. Turystyka biznesowa w hotelach i na promach
    6.4. Turystyka biznesowa a organizatorzy biznesowych imprez zbiorowych
    6.5. Analiza SWOT uwarunkowań województwa zachodniopomorskiego w kontekście kreacji produktu turystyki biznesowej
    6.6. Produkt turystyki biznesowej w województwie zachodniopomorskim
    Zakończenie
    Spis rysunków
    Spis tabel
    Bibliografia

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.