Opis: Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewnią jej godną uwagi wartość teoretyczną i aplikacyjną.dr hab. Beata Meyer, prof. USUniwersytet Szczeciński Książka „Turystyka żeglarska” stanowi interesujące i w dużym stopniu oryginalne studium na temat uwarunkowań i kierunków rozwoju produktu turystyki żeglarskiej. Dotyczy problemu ważnego z punktu widzenia praktyki, gdyż produkt turystyczny może być podstawą podnoszenia poziomu konkurencyjności obszarów recepcji turystycznej.dr hab. Agnieszka Niezgoda, prof. UEPUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, traktującą o ekonomicznych zagadnieniach turystyki żeglarskiej. Jest to oryginalne kompendium teoretyczne, silnie podbudowane znajomością problematyki empirycznej. Autorka posiada bardzo dobre przygotowanie, zarówno naukowo-badawcze jak i praktyczne, związane z tą formą turystyki kwalifikowanej.dr hab. Aleksander Panasiuk, prof. USUniwersytet Szczeciński
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Łapko Aleksandra
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 30544
- Rok wydania: 2015
- Objętość: 162
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.29
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]79821
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]79821
- Wysokość: 8
- PKWiU: 58.11.1
|