Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TURYSTYCZNA KUCHENKA GAZOWA 4 - PALNIKOWA NATURELL

09-05-2014, 9:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 139 zł     
Użytkownik BOSTAN_Tarnow
numer aukcji: 4184934639
Miejscowość Tarnów
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 3    Wyświetleń: 71   
Koniec: 09-05-2014 08:44:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bostan

F.H.U. "BOSTAN"
33-100 Tarnów
ul. Hodowlana 5
tel. handlowy 505 [zasłonięte] 149
tel. techniczny 606 [zasłonięte] 101
Numer naszego rachunku
13 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5620090 [zasłonięte] 784355
Przesyłka z przedpłatą na rachunek bankowy ............

Przesyłka pobraniowa ......
Towar wysyłamy firmą kurierską.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

Kuchenka GAZOWA 4 - palnikowa
marki NATUREL NT102






Dane techniczne kuchenki

  • rodzaj gazu zasilającego: G30 (LPG)
  • kuchnia na butlę gazową
  • kategoria gazu: I-3B/P
  • ciśnienie gazu: 36mbar
  • ilość palników:4
  • wydajność: palnik mały: 850 Kcal/h
  • wydajność: palnik średni: 2 x 1600 Kcal/h
  • wydajność: palnik duży: 2200 Kcal/h
  • łączna moc grzewcza: 5.16 kW
  • zużycie gazu: 0.351 kg/h
  • waga netto/brutto: 5.48/5.88
  • wymiary opakowania w cm: 57(długość) x 51(gł) x 19(wys)

 

 

 

 

MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA ZESTAWU PODŁĄCZENIOWEGO (WĄŻ, REDUKTOR, OBEJMY) NA INNEJ NASZEJ AUKCJI W CENIE 25 ZŁ. - WYSYŁKA ZESTAWU I KUCHNI W JEDNEJ PACZCE WG CENNIKA KUCHNI

 




Gwarancja
W przypadku reklamacji należy postępować zgodnie z poniżej podanymi wytycznymi:
  1. Zadzwonić pod numer:
    801 [zasłonięte] 345 z telefonu stacjonarnego
    lub 42 [zasłonięte] 45 z telefonu komórkowego.
    Jest to numer firmy kurierskiej DHL-EXPRESS. Umówić się z kurierem na odbiór przesyłki.
  2. Urządzenie zapakować tak, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu ( zaleca się zapakowanie reklamowanego urządzenia w oryginalne opakowanie z wkładkami styropianowymi. Jeżeli nie posiadają państwo oryginalnego opakowania należy urządzenie włożyć do odpowiedniego rozmiaru kartonu, przestrzeń między kartonem, a urządzeniem wypełnić np: starymi gazetami, folią itp. tak aby reklamowany sprzęt był unieruchomiony i nie dotykał bozpośrednio ścian opakowania ). Do środka opakowania należy włożyć dowód zakupu (paragon , kopię faktury, kartę gwarancyjną z datą sprzedaży), opis uszkodzenia oraz dokładny adres nadawcy z numerem telefonu.
  3. Przygotowaną paczkę zaadresować na:
    ARKA AGD sp. z o.o.
    ul. Strycharska 4
    26-600 Radom. Na liście przewozowym zaznaczyć okienko "ubezpieczenie". Prosimy o nie zaznaczanie dostawy na odpowiednią godzinę lub w sobotę.
  4. Wysyłka na koszt serwisu (ARKA AGD), nasz nr. klienta w DHL-EXPRESS :[zasłonięte]12009 .Od kuriera otrzymacie państwo list przewozowy, który będzie dowodem wysłania urządzenia do serwisu.
  5. Sprawne urządzenie zostanie bezpłatnie odesłane na Państwa adres.

 

Powyższa procedura nie dotyczy reklamacji uszkodzeń towaru w trakcie transportu

Po spisaniu protokołu szkody z kurierem reklamacje proszę kierować mailem na adres [zasłonięte]@onet.pl


ZE SWOJEJ STRONY ZAPEWNIAMY ŻE NASZE PRODUKTY SĄ:

  • ZAWSZE NOWE I ZAPAKOWANE FABRYCZNIE
  • ZGODNE Z OPISEM - W DODATKOWYCH PYTAŃ ODPOWIADAMY MAILOWO I TELEFONICZNIE
  • POSIADAJĄ INSTRUKCJĘ W JĘZYKU POLSKIM
  • POSIADAJĄ 12 LUB 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ (12MIEŚ DLA URZĄDZEŃ GASTRONOMII)
  • SPRAWDZONE PRZED WYSYŁKĄ POD WZGLĘDEM KOMPLETNOŚCI, USZKODZEŃ ZEWNĘTRZNYCH ORAZ DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH POD KONTEM SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ.

 

 

 

 

DOWÓD ZAKUPU
DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO PRZEZ PAŃSTWA TOWARU DOŁĄCZAMY PARAGON ( DOPINANY DO KARTY GWARANCYJNEJ)
NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT
  
Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT.


KONTAKT
W razie jakichkolwiek pytań lub porady technicznej prosimy o kontakt telefoniczny 606[zasłonięte]101, 505[zasłonięte]149 lub mailowy [zasłonięte]@onet.pl


BARDZO WAŻNE!!!
Prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia uszkodzeń prosimy o wypełnienie protokołu uszkodzeń który stanowi podstawę do reklamacji.