Szczegóły regulaminu i zasad obowiązującyh na moich aukcjach znajdują się na stronie "O mnie".
Wysyłkę realizuję w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia na wysyłkę za pobraniem.Zaraz po zakupie proszę o informację na mail-a o wybranej formie dostawy:
-> Przesyłka kurierska po wpłacie na konto
-> Przesyłka kurierska pobraniowa
-> Odbiór osobisty w siedzibie:
ul. Bukowiecka 92 w Warszawie.
Jako dowód zakupu wystawiam paragon lub na życzenie fakturę VAT. W przypadku faktury po zakupie proszę na mail-a o dane firmy wraz z NIP-em.
|
Wszelkie pytania można zadawać pod numer tel. 501-[zasłonięte]-356 502-[zasłonięte]-617 lub drogą mail-ową:
[zasłonięte]@o2.pl
|
Wysyłka firmą kurierską.
Koszt wysyłki 15 zł.
Możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Koszt takiej wysyłki wynosi 20 zł. Po zakupie proszę o mail-a z informacją o dostarczeniu towaru przesyłką kurierską pobraniową.
|
|
Oryginalna turboszczotka Zelmer VB 1000.
Jest to ssawka z obrotowym wałkiem, który obraca się pod wpływem siły ssania odkurzacza. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia typu włosy, nitki, sierść zwierząt.
Gwarancja.
Gwarancja producenta na okres 24 miesięcy.
Szczegółowe informacje o gwarancji - kliknij w baner poniżej.
Aby przejść do listy autoryzowanych serwisów, kliknij w baner poniżej.
O marce Zelmer:
Zelmer to wiodąca polska firma produkująca sprzęt AGD. Firma posiada duży udział w sprzedaży sprzętu AGD na rynkach zagranicznych, eksportując swoje produkty do 27 krajów świata. Zelmer jest w opinii konsumentów synonimem trwałości i niezawodności: aż 93% klientów jest zadowolonych z użytkowania jej wyrobów i tyle samo poleciłoby markę Zelmer znajomym.
Marka Zelmer zajęła pierwsze miejsce w kategorii Artykuły Gospodarcze w badaniu TNS OBOP, którego celem było wyłonienie polskich marek, z których dumni są Polacy.
Marka Zelmer otrzymała nagrodę „Wizytówka Polskiego Produktu”.
Zelmer za osiągnięcia w dziedzinie wdrażania Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM), wzrost satysfakcji klientów, dostawców i własnych pracowników, poprawę jakości pracy, procesów oraz osiągnięcie sukcesu rynkowego, uhonorowany został przyznaniem Polskiej Nagrody Jakości w jej pierwszej edycji w 1995 roku.
Przy odbiorze towaru klient jest zobowiązany do:
- sprawdzenia, czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu,
- sprawdzenia zgodności zawartości paczki z zamówieniem.
Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu reklamacji".
Złożenie podpisu na liście przewozowym i brak protokołu reklamacyjnego sporządzonego z kurierem jest równoznaczne z odebraniem towaru mechanicznie nieuszkodzonego i zgodnego z zamówieniem.
____________________________________________________________________________________________________________
|