|

|
|
Turbosprężarka
wygląda i działa jak nowa.
Naprawiamy
także "nienaprawialne" VNT.
|
|
TURBOSPRĘŻARKA JAK NOWA
|
|
|

|
|
Sekretem
dobrej regeneracji jest diagnostyka. Dlatego wykonujemy szereg
testów, które mają wykluczyć ewentualne usterki po naprawie. Na naszym
urządzeniu sprawdzamy przecieki od strony zimnej, przecieki od strony gorącej, a
także wyważenie statyczne i dynamiczne.
|
TURBINA PO REGENERACJI
|
|
|

|
|
Wyważarka
do wirników.
|
WYWAŻANIE TURBOSPRĘŻARKI
|
|
|

|
|
Wyważarka
i doważarka do 60.000 obrotów na minutę.
Na tym urządzeniu dokonujemy wstępnego wyważenia oraz sprawdzamy
szczelność turbosprężarki po naprawie.
|
DOWAŻANIE TURBOSPRĘŻAKI
|
|
|

|
|
Koras
przygotowany do sprawdzenia pod kątem wycieków.
|
TEST SZCZELNOŚCI
|
|
|

|
|
Doważarka do 250.000 obrotów na minutę.
Kolejny proces:
Doważanie turbosprężrki w warnukach zbliożonych do warunków panujących
w silniku spalinowym.
|
DOWAŻANIE WYSOKOOBROTOWE do 250,000 rpm
|
|
|

|
|
Do
naprawy turbosprężarek w naszej firmie używamy głównie części
brytyjskiej firmy Melett. Jako, że Garrett przestał sprzedawać zestawy
naprawcze, jest to najlepsza alternatywa.
|
ORYGINALNE KOMPLETY
NAPRAWCZE
TURBINA ALFA ROMEO 159 TURBO
|
|
|

|
|
Częśći
zalecane przez producenta.
ODRZUTNIK
|
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
CZĘŚCI ZAMIENNE
TURBINA ALFA ROMEO 159 TURBO
|
|
|

|
|
Częśći zalecane przez
producenta:
ŁOŻYSKO RURKOWE
|
ŁOŻYSKO RURKOWE
|
|
|

|
|
Częśći
zalecane przez producenta:
TULEJKA
|
TULEJKA
|
|
|

|
|
Zmienna
geometria, często to od niej zaczynają się problemy. Nagar, który
dostaje się pod łopatki, często sprawia, że silnik przechodzi w tryb
awaryjny tzw. "check engine".
|
ZMIENNA GEOMETRIA
|
|
|

|
|
Łożysko aksjalne.
|
ŁOŻYSKO AKSJALNE
|
|
|

|
|
Niestety w
skrajnych przypadkach regeneracja turbosprężarki jest
niemożliwa, nieopłacalna lub czasami niebezpieczna. Takich napraw nasza
firma się nie podejmuje.
Klienci
dostarczają czasami turbosprężarki z pękniętymi obudowami lub z
urwanymi
mocowaniami. Bywa i tak, że wałek lub koło kompresji jest uszkodzone
przez atak ciała obcego lub wirnik zatarty na skutek braku smarowania.
|
STRONA GORĄCA TURBOSPRĘŻARKI
TURBINA ALFA ROMEO 159 TURBO
|
|
|

|
|
Wystawiamy
gwarancje na zregenerowane turbosprężarki. Gwarancja w standardzie,
wystawiana na okres 12 miesięcy z możliwością rozszerzenia
odpłatnie do
24 miesięcy dla klientów, którzy jeżdżą
zawodowo powyżej 100,000 km rocznie.
Niepisana
zasada mówi, że dobrze zrobiona turbosprężarka wystarcza na drugie tyle
ile auto przejechało do tej pory.
Czasami
naprawiamy błędy powstałe już w fazie produkcji turbosprężarki
(np. usuwając fabryczne sitko z przewodu smarującego turbosprężarkę.)
Wówczas tak zregenerowana turbosprężarka starcza na dłużej niż nowa.
|
PROCES
SZKIEŁKOWANIA
|
|
|

|
|
Myjka parowo-koszowa.
|
MYJKA
KOSZOWO - NATRYSKOWA
|
|
|

|
|
Myjnia
parowo-koszowa to niemal najważniejsze urządzenie w naszej firmie.
Detergenty w połączeniu z wysoką temperaturą, usuwają wszelkie naloty
olejowe i inne zanieczyszczenia dostające się do środka turbosprężarki.
Medium myjące jest wzbogacone o inhibitory
korozji, które po myciu mają chronić przed wilgotnym powietrzem
atmosferycznym, które może tworzyć mikro korozję. Warto zaznaczyć, iż
jest to mycie zgrubne. Proces mycia wstępnego trwa od 30 do 120 minut.
Wstępnie umyte elementy wirujące, są ponownie myte w myjce
ultradźwiękowej.
|
MYCIE NATRYSKOWE (ZGRUBNE)
|
|
|

|
|
Myjka
ultradźwiękowa czyści osady olejowe, naloty korozyjne i inne
zanieczyszczenia z trudno dostępnych miejsc, których myjka parowa, nie
jest w stanie usunąć. Kawitacja jest bardzo skuteczna, wszędzie
tam gdzie metoda natryskowa nie wystarcza. Zastosowane w myjce
generatory ultradźwiękowe emitują fale które uderzają w cząsteczki
płynu wprawiając je w ruch. Specjalnie dobrane medium jest podgrzewane
do 90 stopni C i ma zastosowane
regeneracji turbosprężarek.
Połączenie tych dwóch myjek, daje pewność, że wszystko jest na pewno
dobrze wyczyszczone.
|
MYJKA
ULTRADŹWIĘKOWA
|
|
|

|
|
Gwarancja
12 lub 24 miesiące.
|
ZAPRASZAMY
|
|
|

|
|
Montaż turbosprężarki
w naszych
zakładach, to coś więcej niż tylko wyjęcie i włożenie turbosprężarki.
To
pewność, że cała procedura została wykonana fachowo. Trzeba pamiętać,
że to czy turbosprężarka
będzie działać długo i bezawaryjnie w dużej mierze
zależy od właściwego montażu.
Brak
odpowiednich
kompetencji przy montażu, może sprawić, że auto nie zjedzie nawet z
kanału.
Nie ma tu znaczenia czy turbina jest nowa czy regenerowana.
Obroty rzędu 150,000 i niedostateczne smarowanie załatwią swoje.
|
ZAPRASZAMY
|
|
|

|
|
Przykładowy montaż.
|
OZNACZENIA I NUMERY
|
|
|


|
|
Najprościej turbosprężarkę rozpoznać po
wygrawerowanym numerze. Trzecia linia od góry.
(zaznaczone
na czerwono)
Zapraszamy
Regeneracja
+
Fachowy montaż
=
Sprawny
układ doładowania
na długo.
|
GARRETT,KKK, IHI
|
|
|
|
|