|
|
|
|
FILTR POWIETRZA STOŻKOWY - PIANKOWY WYGIĘTY 3 ŚREDNICE - 28, 32, 38 [mm] 45 ST RED
NUMER KATALOGOWY PRODUKTU:
AF95202
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU:
STOŻKOWE FILTRY POWIETRZA WYKONANE Z TWORZYWA SZTUCZNEGO, ŚWIETNIE PODNOSZĄ OSIĄGI SILNIKA, SPRAWIAJĄ ŻE NASZA MASZYNA BĘDZIE MIAŁA PIĘKNE BASOWE BRZMIENIE. POPRAWIAJĄ SIĘ RÓWNIERZ PARAMETRY MIESZANKI PALIWOWO POWIETRZNEJ. ZASTOSOWANIE POPULARNE MOTOROWERY, MOTOCYKLE, SKUTERY, KOSIARKI, ATV. DOBRA JAKOŚĆ WYKONANIA GWARANTUJE NAM DŁUGIE DZIAŁANIE. FILTRY MOŻNA CZYŚCIC W BENZYNIE EKSTRAKCYJNEJ.
GŁÓWNE FUNKCJE I DANE TECHNICZNE PRZEDMIOTU:
-
ZASTOSOWANIE MOTOCYKLE, KTÓRE MAJĄ ŚREDNICE WLOTU POWIETRZA OD 28, 32, 38 [mm]
-
FILTR POSIADA SPECJALNE GUMOWE USZCZELNIENIA, KTÓRE UMOŻLIWIAJĄ DOSTOSOWANIE ŚREDNICY FILTRA W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB
-
PASUJE NP: JAWKA, MUSTANG, OGAR, ROMET, ENDURO YAMAHA, HONDA, PIAGGIO, VESPA, GILERA, APRILIA, SIMSON S51, SR50, ENDURO, S53, S60, S70, S50, YAMAHA, HONDA, PIAGGIO, GILERA, APRILIA, SKUTER 2T 4T, ATV, KOSIARKA, MOTOROWER, STELLA, KARPATY, ROMET, OGAR, KADET, MOTORYNKA PONY, CHART, (UWAGA Z GAŹNIKIEM K60B KTÓRY MA WYLOT 28mm) JAWKA, MUSTANG, SKUTER 2T 4T, ATV, WSK 175, WSK KOBUZ, M21W2, SHL M11, M06 175cm3, JUNAK M10, M07, SIMSON AVO, AWO, QUEST, VILGA, VAPOR, DELFIN, MBK, MINARELLI, AM6, YAMAHA, HONDA, PIAGGIO, GILERA, APRILIA, SKUTERY, ATV, KOSIARKA, MOTOROWER, MOTOCYKL ITP.
-
CAŁOŚĆ ROZKRĘCALNA I DEMONTOWALNA - MOŻNA WYJĄĆ WKŁAD I GO OCZYŚCIĆ
-
WYPASIONY WYGLĄD + ZWIĘKSZENIE OSIĄGÓW
-
ŚRODEK FILTRA WYKONANY Z PIANKI, KTÓRA ZAMOCOWANA JEST W STELAŻU Z TWORZYWA SZTUCZNEGO
-
KĄT GIĘCIA 45 STOPNI
-
DO FILTRA DOŁĄCZONA JEST METALOWA OBEJMA
WYMIARY TOWARU:
-
ŚREDNICA DOLNEJ PODSTAWY 80mm
-
ŚREDNICA GÓRNEJ PODSTAWY 51mm
-
WYSOKOŚĆ SAMEGO FILTRA 87mm
-
WYSOKOŚĆ SAMEJ GUMY MOCUJĄCEJ 16/44 [mm]
-
ŚREDNICA GUMY MOCUJĄCEJ W ŚRODKU 28, 32, 38 [mm]
INNE WAŻNE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE:
-
OFEROWANY TOWAR JEST FABRYCZNIE NOWY
-
POZBAWIONY JEST WSZELKICH WAD UKRYTYCH
-
CENA DOTYCZY 1 SZTUKI
ˇ INNE FILTRY ˇ
|
ˇ INNE NASZE AUKCJE ˇ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|