Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TUNING MAGNETYZERY BENZYNA PB i LPG oszczędzaj !!

20-01-2012, 6:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł      Najwyzsza cena licytacji: 99 zł     
Użytkownik Xinxin-Polska
numer aukcji: 2015765607
Miejscowość Ożarów Maz.
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 319   
Koniec: 22-01-2012 20:34:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
O nas
Zadaj pytanie
Opinie klientów
Sprawdź inne nasze aukcje
 
Każdy dostępny w naszej ofercie produkt, objęty jest systemem gwarancyjnym, by mogli Państwo mieć pewność o jego najwyższej jakości.
Gwarancje realizowane są od ręki w serwisie producenta (o ile sprzedawane produkty nie są nasze).
Towary dostępne u nas posiadają hologram autentyczności, na którym są dane adresowe naszej firmy.

Dzięki czemu nie ma wątpliwości co do pochodzenia towaru oraz problemu z gwarancją.
 
Xinxin Polska

ul. Kościuszki 6A
05-850 Ożarów Maz.
tel: +48 (022)[zasłonięte]499 98
kom.: +48 [zasłonięte] 98 98
e-mail: [zasłonięte]@xinxin.pl
gg: 323673
 
mBank
18 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 301938
 
Dla Państwa wygody, udostępniliśmy opcję przedpłaty na konto. Decydując się na tę formę płatności, zwolnieni są Państwo z konieczności przygotowywania gotówki.
Poczta Polska
Poczta Polska
10 zł (paczki do 2 kg) przy wpłacie na konto
GLS
Kurier
14,90 zł przy wpłacie na konto
19,90 zł za pobraniem
  w cenę wliczono opakowanie
   
 

"Najważniejszym zadaniem dla przemysłu samochodowego naszych czasów jest poprawa zapłonu paliwa wewnątrz silnika. Można to osiągnąć dzięki aktywacji magnetycznej."

Magnetyczne ulepszanie cieczy to nie magia, lecz niedoceniana gałąź nauki zwana magnetohydrodynamiką.

Firma Xinxin Polska - lider w branży wysokiej klasy magnetyzerów, obniżających koszty eksploatacji pojazdów oferuje:

zestaw pięciu magnetyzerów neodymowych Turbomag® przeznaczonych do pojazdów z silnikiem benzynowym z LPG

W skład zestawu przeznaczonego do samochodów z silnikami benzynowymi z LPG wchodzą następujące magnetyzery:

turbomag diesel

  • dwa magnetyzery* powietrza (szare)
  • dwa magnetyzery* paliwa (czerwone)
  • jeden magnetyzer* oleju (żóły)
  • jeden magnetyzer* LPG (zielony)**
  • sześć opasek mocująych
  • pudełko (z wewnęrznymi przegrudkami)
  • instrukcja montarzu
    (oferta reklamy do pobrania z http://www.turbomag.pl/pdf/instrukcja.pdf)

Aby obejrzeć instrukcję potrzebny jest program Adobe Reader.
Jeśli go nie posiadasz, możesz ściągnąć go klikając na link poniżej:


Ściągnij Adobe Reader

** Magnetyzery do LPG można montować na trzy sposoby :

SPOSÓB 1 - opcja gdy jeździmy więcej na benzynie niż na gazie:
- dwa magnetyzery czerwone na benzynę (jeden zielony na LPG)

SPOSÓB 2 - opcja gdy jeździmy więcej na gazie niż na benzynie :
- dwa magnetyzery czerwone na LPG (jeden na benzynę zielony)

SPOSÓB 3 - opcja jeśi tylko odpalamy na benzynie:
- trzy magnetyzery na przewodach doprowadzających gaz do silnika (dwa czerwone i jeden zielony).

Po co mi TRURBOMAG ®  ?

Stałe stosowanie magnetyzerów Turbomag® gwarantuje:

  • zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 22% (dla LPG; w przypadku benzyny zużycie paliwa może zmniejszyć się o 22%, zaś przy oleju napędowym - o 18 %)
  • wzrost mocy maksymalnej (większa prędkość maksymalna)
  • uzyskanie efektu wysokooktanowego ze słabego (tańszego) paliwa
  • lepsza praca gaźników i wtryskiwaczy paliwa
  • czyste świece
  • wzrost mocy i elastyczności
  • oczyszczanie przewodów i komory spalania z nagaru
  • cichsza praca silnika
  • łatwy rozruch w niskich temperaturach
  • znaczne przedłużenie żywotności silnika
  • spadek emisji CO, węglowodorów i tlenków azotu (NOx-ów) nawet o 50 %
  • redukuje toksyczność spalin o 50 - 80 %
  • likwidują główną przyczynę dymienia (olej przedostający się do komory spalania)

Magnetyzery to żadna nowość, ale technologia znana i testowana od ponad 50 lat, co można przeczytać poniżej w opisie produktu i jego historii.
Dzięki nowym magnesom neodymowym urządzenia te są małe i wystarczająco silne, żeby wpływać na każde znajdujące się w jego zasięgu ciecze: wodę, paliwo czy gaz! Woda to nie jedyna ciecz która może zyskać na zastosowaniu magnetohydrodynamiki. Poddanie benzyny i ropy działaniu pola magnetycznego zwiększa ich właściwości zapłonowe. Paliwa potraktowane polem magnetycznym stają się bardziej miękkie (rozpadają się na mniejsze krople) i wykazują tendencje do przyciągania cząsteczek tlenu gdy mieszają się z powietrzem w cylindrze. W wyniku tego otrzymujemy bardziej wydajne paliwo w całej komorze zapłonowej, produkujące więcej energii z takiej samej ilości paliwa, oraz zredukowaną emisję szkodliwych dla środowiska węglowodorów. Czy jest to woda dla twojego domu, biura czy basenu, lub paliwo do twoich pojazdów, magnetohydrodynamika wprowadza pozytywne zmiany. Magnetyczne uzdatnianie cieczy jest technologią jutra !

Wyżej wymienione zalety magnetyzerów Turbomag® są realne i udowodnione, nie mniej jednak aby użytkując magnetyzery móc osiągnąć optymalne korzyści należy zwrócić uwagę na następujące kwestie:

  • gdzie tankujemy czyli jakość paliwa (im mniej w nim dodatków tym lepiej)
  • ciśnienie powietrza w kołach
  • stan techniczny układu jezdnego  (również zapieczone łożyska w kołach)

Uwaga!

Ważne jest także prawidłowe zamontowanie magnetyzerów - ich montaż (w oparciu o załączoną do każdego zestawu instrukcję) nawet nie wprawionej w mechanikę samochodową osobie zajmuje maxymalnie 10 minut.

Instalowanie Turbomag'a

1.  Zlokalizuj przewód paliwowy doprowadzający paliwo ze zbiornika do silnika. Pojazdy z wtryskiem paliwa mają dwa równoległe przewody biegnące między zbiornikiem a silnikiem, przewód zasilający i przewód zwrotny. Przy włączonym silniku sprawdź temperaturę obydwu przewodów, zimniejszy będzie przewodem zasilającym.

2.  Przygotuj plastikowe paski zaciskowe (strapy). Przymocujesz nimi Turbomag® do przewodów paliwowych.

3.  Umieść Turbomag® na przewodzie paliwowym, w łatwo dostępnym miejscu tak blisko gaźnika lub systemu wtrysku paliwa jak to możliwe. Jednakże nie instaluj Turbomag'a w pobliżu alternatora ani żadnego źródła energii elektromagnetycznej. Dobre rezultaty uzyskamy nawet instalując Turbomag'a na przewodach metalowych, jednakże więcej czasu zabiera mu wykorzystanie jego pełnego potencjału. Nie instaluj tego urządzenia na przewodach paliwowych z plecionego metalu, te powinny być zastąpione gładkimi przewodami metalowymi, gumowymi lub plastikowymi.

4.  Ustaw połówki Turbomag'a w taki sposób, aby przerwy między nimi były takie same z obydwu stron. Zakończ instalację zaciskając strapy. Obetnij nadmiar pasków zaciskowych. Sprawdź jeszcze raz, czy na pewno obydwie połówki są równo ustawione w stosunku do siebie w płaszczyźnie pionowej i poziomej.

Turbomag

Ponieważ zacznie zachodzić proces czyszczenia i usuwania osadów węgla w cylindrach, zużycie paliwa może czasowo wzrosnąć w początkowej fazie cyklu. Ustabilizuje się to po krótkim czasie. Zauważalna poprawa nastąpi po czterech pełnych tankowaniach a na optymalną poprawę należy poczekać trzy pełne tankowania. Czysty filtr powietrza lub pomiar gaźnika albo wtrysku paliwa także pokaże rezultaty i oczywiście należy pojazd poddawać regularnemu serwisowi. Zauważysz lepszą wydajność i gładsze prowadzenie samochodu.

Tak więc pamiętaj!

  • Montując magnetyzery na przewodach doprowadzających paliwo sprzyjasz zapchaniu przewodu przez ferromagnetyki (osady), które w takim przypadku z czasem osadzą się w miejscu gdzie zamontowany będzie magnetyzer. Dlatego najlepiej zamontować magnetyzer na filtrze paliwa albo ostatecznie od czasu do czasu przesunąć go w inne miejsce na przewodzie.
  • Przeprowadzanie własnych obserwacji na podstawie zużycia zaledwie jednej pojemności zbiornika paliwa nie daje wiarygodnych danych dotyczących "oszczędnościowego" działania magnetyzerów. Po pierwsze, pole magnetyczne generowane przez magnesy z których składa się magnetyzer potrzebuje czasu aby rozprzestrzenić się na okoliczne elementy układu napędowego. Po drugie, najczęściej paliwo z zaledwie jednego zbiornika pochodzi tylko z jednej stacji. W Polsce wciąż nie zawsze można wykluczyć "chrzczenia" paliwa a im gorsze ("chrzczone") paliwo tym jego pojemność magnetyczna mniejsza, a co za tym idzie oszczędność w spalaniu.
  • Najłatwiej sprawdzić działanie magnetyzerów w samochodzie, który posiada komputer pokazujący zużycie paliwa.
  • I najważniejsza sprawa osoba testująca magnetyzer nie może wiedzieć iż są zamontowane w samochodzie.

UWAGA!

Szereg producentów lub pseudo-producentów magnetyzerów sprzedaje lepszej lub gorszej jakości magnetyzery dzieląc je w zależności od pojemności silnika - im większa pojemność tym magnetyzer droższy.
JEST TO ALBO POZBAWIONE SENSU ALBO (co gorsze) WRĘCZ SPOSÓB NA WYŁUDZANIE NIENALEŻNYCH DODATKOWYCH PIENIĘDZY od właścicieli aut o większej pojemności silnika.

Tymczasem współcześnie mamy generalnie trzy rodzaje paliwa stosowanego w autach: benzynę, olej napędowy i gaz płynny LPG!

To właśnie odpowiednio do danego rodzaju paliwa dobrany (w żadnym wypadku nie na zasadzie im więcej magnesów lub czym są silniejsze to bezwarunkowo lepiej) magnes ustawia równomiernie ładunki (molekuły) w taki sposób, iż paliwo spala się znacznie efektywniej.

Porady:

Już teraz w wyniku oszczędności generowanych przez stosowanie magnetyzerów tankując przez rok takie samo paliwo dwa miesiące z dwunastu jeździsz za darmo!

Jeżeli utrzyma się obecny (cena baryłki ropy naftowej, a to ona właśnie jest surowcem do produkcji wymienionych wcześniej 3 rodzajów paliwa, na światowych rynkach zbliża się do 100 USD) trend lawinowego wzrostu cen to koszt magnetyzera niedługo będzie porównywalny do ceny jednego litra paliwa.

Często zadawane pytania:

Jeśli to takie dobre, to czemu nie jest stosowane przez przemysł samochodowy?

Wciąż oczyszczany z osadów przez zamontowane magnetyzery silnik to także czyste świece, mniejsze zużycie katalizatora, mniejsze nagrzewanie, mniejsze zużycie systemu chłodzącego, itd . Kto by więc zyskał na fabrycznym montowaniu magnetyzerów ? - Oczywiście właściciele aut z magnetyzerami bo to oni wydawaliby mniej na paliwo, mniej na naprawy i części! Ale aby ktoś zyskał pewnie ktoś musiałby stracić. Jak myślicie, kto? - Nikt inny jak ci, którzy produkują części zamienne (a więc najczęściej te same koncerny samochodowe, które wytwarzają kompletne auta), prowadzą warsztaty samochodowe, sprzedają paliwo a także Ci, którzy nakładają / pobierają związane z konsumpcją paliwa podatki! W efekcie widzimy, że ONI straciliby mnóstwo pieniędzy.

Jakiego zachowania należy się spodziewać od samochodu z założonym magnetyzerem?

W samochodach z nowymi silnikami natychmiast zauważalny będzie wzrost mocy i zwiększenie ilości przejechanych kilometrów na jednym litrze benzyny. To cecha nowego - "naenergetyzowanego" paliwa. W autach ze starszymi silnikami ilość dodatkowo przejechanych kilometrów na tej samej (co bez magnetyzerów) ilości paliwa może się wahać w zależności od stanu całego systemu, w którym namagnetyzowane paliwo, dzięki nabytym właściwościom czyszczącym, rozpuszcza węgiel i osady. Gdy drobne cząsteczki osadów, utrudniające chwilowo przepływ paliwa, zostaną rozpuszczone i powróci moc silnika, proces "czyszczenia" został ukończony. Na tym właśnie etapie wszystkie elementy układu powracają do swojej najwyższej wydajności. Jeżdżąc z czystszym, bardziej wydajnym silnikiem, zapewniamy sobie dłuższe użytkowanie samochodu przy osiąganiu lepszych parametrów.

Silniki z gaźnikiem wymagają drobnej interwencji: po przejechaniu ok. 1500 km należy zwiększyć dopływ powietrza zmniejszając jednocześnie dopływ paliwa do gaźnika, gdyż ze względu na uzdatnienie magnetyczne mieszanka paliwowo-powietrzna bez zalecanej regulacji byłaby zbyt bogata.

W silnikach z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) w większości wypadków po przejechaniu przez auto ok. 1500 km system sam się dostosowuje. Jednakże, nie ukrywamy, iż miały miejsce sytuacje gdy nie zaobserwowano żadnej oszczędności paliwa mimo zamontowanych magnetyzerów. To możliwe ponieważ systemy wtrysku paliwa są tak skonstruowane aby zapobiegać wydajnemu zapłonowi! Zwiększenie wydajności zapłonu w silniku powoduje zmniejszenie zawartości tlenku węgla w wydzielanych spalinach, a tym samym zwiększenie zawartości tlenu. Większość silników z wtryskiem paliwa ma wbudowany czujnik tlenu określający proporcje powietrze/paliwo w silniku, zaś zwiększona ilość tlenu w spalinach jest dla komputera równoznaczna ze słabszą mieszanką w silniku. Aby zapobiec temu ostatniemu zjawisku komputer zarządza dodatkowy pobór paliwa i zanieczyszczenie spalin wraca do "normalnego" poziomu! Aby tego uniknąć należy zresetować komputer odłączając akumulator przynajmniej na ok. 1 godzinę (najlepiej na całą noc). Po ponownym podłączeniu akumulatora należy zapalić silnik i testować...
Wcześniej zadbaj o to, aby mieć przy sobie kod PIN do radia, gdyż może być potrzebne jego ponowne wprowadzenie!

Dlaczego powinienem wybrać tę, a nie inną markę magnetyzera?

Turbomag® jest jedynym urządzeniem magnetycznym oszczędzającym paliwo, które posiada następujące cechy: optymalizuje zużycie paliwa i moc posiadając wystarczająco kompaktową budowę do zastosowania na giętkich i cienkich przewodach paliwowych, w przeciwieństwie do innych większych urządzeń.

Turbomag® został zbudowany na podstawie neodymowego konduktora magnetycznego N38H (pracuje w warunkach do 120oC), który zawiera więcej mocy magnetycznej działającej na większej powierzchni, co zwiększa jego działanie. Każdy zestaw jest poddany testom przed wypuszczeniem do klienta. Wewnętrzny strumień magnetyczny Turbomag'a ma wartość około 6300 Gausów co daje około 3500 Gausów na powierzchni magnesu. Jest to wystarczająca moc do oddziaływania na każdą znajdującą się w pobliżu ciecz.

Dodatkowo, Turbomag® jest jednym z najtańszych urządzeń tego typu na rynku. Poprzez uzdatnianie paliwa Turbomag® zwiększa wydajność silnika i pomaga szybciej zapalić samochód. Zatrzymuje powstawanie osadów i korozję silnika. Redukuje zużycie czujnika tlenku węgla i katalizatora, i wspomaga przejście testów emisji spalin. Dodatkowo do zwiększonej wydajności paliwa, przy odpowiednim namagnetyzowaniu paliwo diesla przestaje się "żelować". (Żelowanie to spowodowana temperaturą "krystalizacja" którą uważa się za proces podobny do tworzenia się osadów w zbiornikach wodnych). Oznacza to, że możemy wyeliminować specjalne dodatki paliwowe stosowane ze względu na zimną pogodę. Z tych wszystkich powodów podanych powyżej natychmiast zauważalny jest wzrost mocy silnika i redukcja emisji spalin zwykle problematycznych w silnikach diesla.

Jak działa Turbomag®?

Nie uzdatniane cząsteczki paliwa mają tendencje do "sklejania się" ze sobą z powodu przyciągania między cząsteczkami o ładunkach o przeciwnej polaryzacji. Powoduje to niewydajne spalanie. W rezultacie twój silnik odczuwa utratę mocy, jest w stanie pokonać krótszą odległość na dawce paliwa i jest narażony na osady węglowe. Silne pole magnetyczne Turbomag'a powoduje, że te "zbitki" cząsteczek paliwa dostają ładunek takiej samej polaryzacji, a wiec zaczynają się odpychać i paliwo staje się bardziej rozproszone, dając w efekcie bardziej wydajny zapłon i więcej mocy. Turbomag® usunie istniejące osady węglowe z twojego silnika - zazwyczaj trwa to do trzech pełnych tankowań, a co za tym idzie, zwiększy się ilość przejechanych kilometrów na jednym baku i moc silnika.

Paliwo

Po aktywizacji magnetycznej Turbomagiem Paliwowym, zbitki węglowodorów zostają rozproszone i silniej wiążą się z cząsteczkami tlenu. Wzrasta kompresja i wydajność silnika. W spalinach zostają bardzo małe ilości tlenku węgla, węglowodoru, tlenku azotu i innych. Mniej paliwa - więcej mocy!

Powietrze

Turbomag® Powietrzny oddziaływuje ładunkiem magnetycznym o polaryzacji północnej na cząsteczki tlenu zawarte w powietrzu doprowadzanym do komory zapłonu, tym samym zwiększając ich siłę przyciągania cząsteczek węglowodorowych, aktywowanych działaniem Turbomaga Paliwa.

 

DODATKOWO !

super matka

DO KAŻDEGO ZAMÓWIONEGO ZESTAWU DOKŁADAMY MATĘ ANTY-POŚLIZGOWĄ NA DESKĘ ROZDZIELCZĄ LUB SCHOWKA GRATIS !!!

Czy nie denerwują Cię latające bezładnie rzeczy znajdujące się w schowku ?

super matka

 

Mata antypoślizgowa

Mata nie wymaga montażu, jest łatwa do czyszczenia i co najważniejszcze zapewnia bezpieczeństwo kierowcy oraz przedmiotom na niej się znajdującym !

 

FAQ - Pytania i Odpowiedzi

PYTANIE: Kiedy powinienem sprawdzić ilość przejechanych kilometrów i kiedy mogę oczekiwać jakichś rezultatów?
ODPOWIEDŹ: Zanim zainstalujesz Turbomaga upewnij się, że zarejestrowałeś liczbę przejechanych kilometrów. Wzrost wydajności paliwa jest zauważalny zazwyczaj po 2-4 pełnych tankowaniach ponieważ zanim Turbomag® ulepszy wydajność Twojego paliwa musi wpierw wyczyścić osady węglowe z Twojego silnika a czas jaki to pochłonie zależy od ilości tych osadów i generalnej wydajności silnika (zazwyczaj zabiera to 3 pełne tankowania).

PYTANIE: Dlaczego po 2-4 pełnych tankowaniach?
ODPOWIEDŹ: Zanim Turbomag® ulepszy wydajność Twojego paliwa musi najpierw wyczyścić osady węglowe z twojego silnika, w zależności od ilości tych osadów i generalnej wydajności silnika, zabiera to zazwyczaj 3 pełne tankowania.

PYTANIE: Czy mogę sam zainstalować Turbomaga?
ODPOWIEDŹ: Tak, jeśli wiesz, gdzie znajdują się przewody paliwowe w twoim samochodzie, nie jest on trudny w instalacji.

PYTANIE: Jak dużo czasu zabierze mi instalacja Turbomaga?
ODPOWIEDŹ: Ty lub Twój mechanik może zainstalować Turbomaga w kilka minut.

PYTANIE: Czy Turbomag® będzie miał wpływ na gwarancje mojego samochodu?
ODPOWIEDŹ: NIE. Ponieważ Turbomag® został zaprojektowany tak, aby zakładać go na zewnętrznej części przewodów paliwowych, jego instalacja nie łamie warunków gwarancji .

PYTANIE: Czy musze coś dodatkowo zrobić po instalacji Turbomaga?
ODPOWIEDŹ: Nie, jednakże możesz zmienić olej w połowie okresu eksploatacyjnego, z powodu czyszczących właściwości Turbomag'a, który usuwa z silnika osady węglowe. Po tej wymianie będziesz mógł wymienić olej dopiero za dwa pełne okresy eksploatacyjne.

PYTANIE: Jak długo Turbomag® będzie działał?
ODPOWIEDŹ: Turbomag® jest zbudowany z magnesów, których żywotność jest określona na przynajmniej 90lat.

PYTANIE: Czy Turbomag® może spowodować jakiekolwiek zakłócenia w pracy komputera w moim pojeździe?
ODPOWIEDŹ: NIE. Komputer jest zazwyczaj zlokalizowany wewnątrz pojazdu. Odległość między komputerem a Turbomag'iem jest wystarczająca. Dodatkowo, taki komputer jaki masz w swoim samochodzie nie jest podatny na działanie magnesu.

PYTANIE: Czy Turbomag® pomoże mi przejść test na emisję spalin?
ODPOWIEDŹ: TAK. Powinieneś zauważyć około 50% redukcję emisji spalin po instalacji Turbomag'a.

PYTANIE: Producent mojego pojazdu sugeruje stosowanie paliwa Premium. Czy po zainstalowaniu Turbomag'a mogę stosować paliwo o niższej ilości oktanów i zaoszczędzić jeszcze więcej pieniędzy?
ODPOWIEDŹ: W większości przypadków tak. Jednakże, nie wszystkie silniki są taki same. Musisz najpierw poczekać, aż osady węglowe z twojego silnika zostaną usunięte. Jeżeli nie ma żadnych oznak złej pracy silnika a wydajność jest dobra paliwo niskooktanowe nie powinno zaszkodzić twojemu silnikowi.

PYTANIE: Czy Turbomag® da mi dodatkową moc?
ODPOWIEDŹ: TAK. Bo to paliwo daje moc. A czym lepsza mieszanka tym więsza moc silnika. Każdy kto wypróbował Turbomag'a zauważył wzrost mocy silnika. Więcej mocy oznacza mniej redukcji biegów podczas jazdy po wzniesieniach drogi, co przekłada się na lepsze spalanie.

PYTANIE: Dlaczego producenci paliwa nie mogą zapewnić tego wzrostu mocy?
ODPOWIEDŹ: Rozproszenie cząsteczek paliwa zachodzi tylko wtedy, gdy paliwo przepływa przez pole magnetyczne Turbomag'a. Kiedy silnik jest wyłączony, rozproszenie zanika a paliwo powoli wraca do swojego pierwotnego stanu. Ten proces może zostać uruchomiony tylko przy pomocy Turbomag'a.

PYTANIE: Czy Turbomag® działa tylko na benzynę, czy też na inne paliwa?
ODPOWIEDŹ: Turbomag® działa na każde paliwo: benzynę, diesla, propan, naturalny gaz, olej napędowy, etc., ale zauważamy różny stopień zwiększenia wydajności w zależności od rodzaju paliwa.

PYTANIE: Czy Turbomag® zadziała na system wtrysku paliwa?
ODPOWIEDŹ: TAK, umieść Turbomag'a jak najbliżej wlotu paliwa.

PYTANIE: Gdzie powinienem zainstalować Turbomag'a na silniku z gaźnikiem?
ODPOWIEDŹ: Jak najbliżej gaźnika.

PYTANIE: Czy muszę dostosowaćgaźnik w jakikolwiek sposób?
ODPOWIEDŹ: Nie, nie musisz robić żadnych zmian pod warunkiem, że silnik jest sprawny.

PYTANIE: Czy Turbomag® zadziała w silnikach chłodzonych powietrzem?
ODPOWIEDŹ: Tak.

PYTANIE: Czy Turbomag zadziała w samochodach z napędem hybrydowym?
ODPOWIEDŹ: Tak. Zainstaluj Turbomag'a na przewodzie paliwowym tak samo, jak w tradycyjnych pojazdach.

PYTANIE: Czy Turbomag będzie pasował do mojego samochodu?
ODPOWIEDŹ: Tak. Turbomag jest tak wszechstronny z powodu swych rozmiarów i sposobu instalacji że będzie pasował do każdego pojazdu.

PYTANIE: Co zrobić, jeśli nie będę mógł zainstalować Turbomag'a blisko wlotu paliwa tak jak jest to zalecane? Czy mogę to zrobić w innym miejscu, czy też to oznacza, że nie będzie on działał w moim samochodzie?
ODPOWIEDŹ: O ile możesz zainstalować Turbomag'a za pompą paliwową i filerem paliwa, będziesz się cieszył dobrymi wynikami. Jednakże, wydajność jest optymalna kiedy urządzenie jest zainstalowane blisko wlotu paliwa.

PYTANIE: Czy wysoka temperatura ma wpływ na pracę tego urządzenia?
ODPOWIEDŹ: Turbomag jest bardzo odporny na wysoka temperaturę (do 120oC); jednakże nie powinno się go umieszczać blisko kolektora wydechowego lub na bloku silnika.

PYTANIE: Jak szybko Turbomag mi się zwróci finansowo?
ODPOWIEDŹ: Jest to wprost proporcjonalne do ceny jaką płacisz za paliwo i ilości kilometrów, jakie przejeżdżasz. Użytkownicy Turbomag'a zgłaszają zwrot ceny urządzenia w około 2-5 tygodni.

PYTANIE: O ile lepszej wydajności powinienem oczekiwać?
ODPOWIEDŹ: To zależy od typu i wielkości Twojego silnika, tego, jak prowadzisz samochód, etc. Badania pokazują oszczędności paliwa aż do 44%, przy średniej ok. 10-22%.

PYTANIE: Jeśli Turbomag jest taki dobry, dlaczego producenci nie montują go w każdym nowym samochodzie?
ODPOWIEDŹ: Prawdopodobnie z tego samego powodu, dla którego producenci nie robią pojazdów, które przekraczałyby minimalne państwowe standardy zużycia paliwa i emisji spalin.

PYTANIE: Ile Turbomag'ów mogę zainstalować w moim samochodzie?
ODPOWIEDŹ: W 4-ro cylindrowym pojeździe zainstaluj 1 do 2 urządzeń, w 6-cio cylindrowym - 2 do 3 urządzeń, a w 8-mio cylindrowym - 3 do 4 urządzeń. Jednakże pamiętaj iż magnesy to nie baterie i nie można sumować mocy magnetycznej i instalacja więcej niż 3 magnetyzerów na jednym przewodzie po za dobrym samopoczuciem z montażu nie daje większych oszczędności.

PYTANIE: Czy mogę zainstalować więcej niż 4 Turbomag'i w moim samochodzie?
ODPOWIEDŹ: TAK, możesz zainstalować nawet 8 urządzeń jednakże mimo tych wysiłków oszczędność będzie równoznaczna z montarzem 3 magnetyzerów.

* testy przeprowadzono w 2005 i 2006 roku na silnikach disela Common Rail CRDI, CDI, TDI oraz beznynowych z LPG.
Użytkownik nie wiedział o zamontowanych magnetyzerach w swoim samochodzie podczas testów.
** zamontowano zestawy z serii X-T wraz z magnetyzerem oleju

 Pamiętaj !
Przeprowadzanie testów na jednym zbiorniku paliwa nie ukazuje działania magnetyzerów, gdyż sprawdzamy jakość paliwa tylko na jednej stacji.
Czym gorsze "chrzczone" paliwo tym pojemność magnetyczna mniejsza - czytaj oszczędność w spalaniu.
Turbomag® jest prawnie chronionym znakiem towarowym zastrzeżonym (Z-303759) w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej.

Masz pytania dzwoń tel: 0 888 [zasłonięte] 99 98 lub 022 [zasłonięte] 98

 
TUNING MAGNETYZERY BENZYNA PB i LPG oszczędzaj !!


Dodano 2[zasłonięte]011-12 16:30
Szanowni Klienci!

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, życzmy Państwu sukcesów, zdrowia i radości na co dzień.

Jednocześnie informujemy, że wszelkie transakcje dokonane między 23 a 26 grudnia, będą realizowane od 27 grudnia, w związku z przerwą świąteczną.

Pozdrawiamy,

Xinxin-Polska