Oferujemy usługę tulejowania cylindra
HONDA CR 125 rocznik 2002
Regeneracja cylindra z wykorzystaniem polskiej tulei.
Na innych naszych aukcjach tulejowanie na niemieckim materiale - trwalszym i bardziej odpornym na ścieranie.
CZAS REALIZACJI OKOŁO 5 DNI ROBOCZYCH.
Zdjęcia poglądowe!
Jesteśmy producentem gotowych tulei cylindrowych do motocykli.
Nasza oferta będzie stale poszerzana o nowe modele.
OKNA WYCIĘTE SA BARDZO PRECYZYJNIE W SYSTEMIE 3D
POMIARY ZRZUTU I OPROGRAMOWANIA OSCYLUJĄ W GRANICACH 3-25 MIKRONÓW.
GRUBOŚĆ TULEI JEST DOKŁADNIE PRZELICZONA DO KAŻDEGO MODELU MOTOCYKLA (WZGLĘDEM TWARDOŚCI, ŚCIERALNOŚCI, ROZSZERZALNOŚCI MATERIAŁOWEJ I PRĘDKOŚCI PRZEKAZANIA ENERGI CIEPLNEJ NA CYLINDER) JEST TO BARDZO ISTOTNE, ABY BYŁY ŻYWOTNE I WYDAŁY ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ SZLIFÓW, A JEDNOCZEŚNIE NIE DOCHODZIŁO DO PRZEGRZANIA SILNIKA I ZBYT SZYBKIEGO ZUŻYCIA TŁOKA
MATERIAŁ NA TULEJE MA BARDZO WYSOKĄ ODPORNOŚĆ NA ŚCIERANIE I PRZEGRZANIE, SPOKOJNIE PO HONOWANIU MOŻNA DOKONAĆ POLEROWANIA (W SPECJALISTYCZNYM ZAKŁADZIE MOTOCYKLOWYM) POWIERZCHNI TAK JAK NICASILU, ABY ZMNIEJSZYĆ DO MINIMUM ZUŻYCIE TŁOKÓW I CYLINDRA. W KOŃCOWEJ FAZIE CYLINDER JEST SZLIFOWANY I POLEROWANY (MNIEJSZE TARCIE I ZUŻYCIE MATERIAŁÓW NIŻ PRZY HONOWANIU).
HONOWANIE WYKONUJEMY NA ŻYCZENIE KLIENTA.
PROCEDURA:
JEŚLI KLIENT ZDECYDUJE SIĘ NA TULEJOWANIE POWINIEN WYSŁAĆ NAM CYLINDER ZE ZDEMONTOWANYM OSPRZĘTEM TAKIM JAK ZAWÓR WYDECHOWY SZPILKI, GŁOWICA, KOLEKTOR DOLOTOWY ORAZ INNE ELEMENTY ROZBIERALNE. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA DODATKOWE ELEMENTY NIE PRZESŁANE W CELU REGENERACJI. DO PACZKI PROSIMY ZAŁĄCZYĆ INFORMACJĘ ODNOŚNIE MODELU MOTOCYKLA ORAZ ADRES I NUMER TELEFONU ZLECENIODAWCY.
FORMULARZ
W RAZIE POTRZEBY WYKONUJEMY RÓWNIEŻ:
PŁASZCZYZNY, POMIARY SZCZELNOŚCI, SPAWANIE, NAPRAWY GŁOWIC
WSZYSTKIE TE CZYNNOŚCI SA WYSTAWIONE NA AUKCJACH ALLEGRO
PRZED LICYTACJA ZADZWOŃ UPEWNIJ SIĘ CZY WSZYSTKO JEST ZGODNE Z TWOIM MODELEM
W RAZIE ZATARCIA NIE TRZEBA WYKONYWAĆ NOWEJ POWŁOKI TAK JAK W PRZYPADKU NICASILU. WYSTARCZY WYKONAĆ SZLIF I ZAŁOŻYĆ TŁOK NAD WYMIAROWY.WSZYSTKIE KANAŁY OBRABIAMY I FAZUJEMY WEWNĘTRZNIE, ABY NIE POWODOWAĆ SZYBKIEGO ZUŻYCIA TŁOKA I PIERŚCIENI.W KOŃCOWEJ FAZIE CYLINDER JEST SZLIFOWANY,POLEROWANY I OCZYSZCZANA JEST PŁASZCZYZNA.WSZYSTKO TO, ABY ZMNIEJSZYĆ TARCIE DO MINIMUM I OGRANICZYĆ ZUŻYCIE MATERIAŁÓW MIEDZY SOBĄ Posiadamy również tłoki z Wossnera, Vertexa, Meteora bądź japońskich zamienników do tych motocykli! Istnieje możliwość odbioru cylindra od klienta naszym kurierem i dostarczenia do nas. Koszt transportu wynosi 25 zł w każdą stronę. UWAGA! Przesyłka musi mieć regularne kształty (musi być sześcianem lub prostopadłościanem). W przeciwnym wypadku koszt wysyłki przesyłki niestandardowej wynosi 38 zł. Przykład NIEPRAWIDŁOWEGO zapakowania przesyłki pokazano na ostatnim zdjęciu. NASZ ADRES: SKLEP MARTIN MOTOCYKLE KRAKOWSKA 443 43-300 BIELSKO BIAŁA ZAKŁAD PRODUKCYJNY / SZLIFIERNIA: MARTIN MOTOCYKLE SZKOLNA 6 47-411 PONIĘCICE ABY PRZYSPIESZYĆ TERMIN REALIZACJI PROSIMY WYSYŁAC CYLINDRY NA ADRES SZLIFIERNI. WYKONUJEMY TULEJOWANIE WSZYSTKICH CYLINDRÓW 2T ORAZ 4T. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYKONANIA TULEI POD TŁOK DOSTARCZONY PRZEZ KLIENTA TULEJOWALIŚMY CYLINDRY MOTOCYKLI I MOTOROWERÓW TAKICH JAK: YAMAHA YZ DT WR PW TZD TDR TYZ XT TT XTZ RAPTOR WARRIOR PW TW MAYESTY 1 HONDA CR CRF MTX MBX NSR XR XL NS1 NX CRM SUZUKI RM DR RMX RMZ TS TSX DRZ LTZ SMX KAWASAKI KX KMX KDX KLX KLR KXF KTM SX EXC GS LC4 EGS APRILIA SR RS TUAREG FUTURA I INNE Z SILNIKIEM ROTAXA RX CAGIVA MITO FRECCIA PLANET PRIMA HUSQVARNA CR WR TE TC WRE WRX GAS GAS TM ORAZ WIELE INNYCH ŻADEN Z NASZYCH KLIENTÓW NIE ODCZUŁ RÓŻNICY W PRACY SILNIKA ANI SPADKU MOCY Na wszelkie pytanie chętnie odpowiem pod numerem telefonu - 694 [zasłonięte] 557 serwis 606 [zasłonięte] 902 sklep bądź drogą mailową martin_[zasłonięte]@interia.pl Zgodnie z Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim, zakaz kopiowania, przetwarzania oraz wykorzystywania publikacji zamieszczonych na mojej aukcji.
Posiadamy również tłoki z Wossnera, Vertexa, Meteora bądź japońskich zamienników do tych motocykli!
Istnieje możliwość odbioru cylindra od klienta naszym kurierem i dostarczenia do nas. Koszt transportu wynosi 25 zł w każdą stronę.
ZAKŁAD PRODUKCYJNY / SZLIFIERNIA:
Na wszelkie pytanie chętnie odpowiem pod numerem telefonu - 694 [zasłonięte] 557 serwis
606 [zasłonięte] 902 sklep
bądź drogą mailową martin_[zasłonięte]@interia.pl
Zgodnie z Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim, zakaz kopiowania, przetwarzania oraz wykorzystywania publikacji zamieszczonych na mojej aukcji.