Oferujemy gotowe tuleje żeliwne cylindrowe
do motocykli Suzuki RM 250 rocznik 1996.
Jesteśmy producentem gotowych tulei cylindrowych do motocykli.
Nasza oferta będzie stale poszerzana o nowe modele.
TULEJE SĄ WYKONANE Z WYTRZYMAŁEGO NIEMIECKIEGO MATERIAŁU. OKNA WYCIĘTE SA BARDZO PRECYZYJNIE W SYSTEMIE 3D
POMIARY ZRZUTU I OPROGRAMOWANIA OSCYLUJĄ W GRANICACH 3-25 MIKRONÓW.
GRUBOŚĆ TULEI JEST PRECYZYJNIE PRZELICZONA DO KAŻDEGO MODELU MOTOCYKLA (WZGLĘDEM TWARDOŚCI, ŚCIERALNOŚCI, ROZSZERZALNOŚCI MATERIAŁOWEJ I PRĘDKOŚCI PRZEKAZANIA ENERGI CIEPLNEJ NA CYLINDER) JEST TO BARDZO ISTOTNE, ABY BYŁY ŻYWOTNE I WYDAŁY ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ SZLIFÓW, A JEDNOCZEŚNIE NIE DOCHODZIŁO DO PRZEGRZANIA SILNIKA I ZBYT SZYBKIEGO ZUŻYCIA TŁOKA
MATERIAŁ NA TULEJE MA BARDZO WYSOKĄ ODPORNOŚĆ NA ŚCIERANIE I PRZEGRZANIE, SPOKOJNIE PO HONOWANIU MOŻNA DOKONAC POLEROWANIA (W SPECJALISTYCZNYM ZAKŁADZIE MOTOCYKLOWYM) POWIERZCHNI TAK JAK NICASILU, ABY ZMNIEJSZYĆ DO MINIMUM ZUŻYCIE TŁOKÓW I CYLINDRA.
PO WPRASOWANIU W CYLINDER NALEŻY WYKONAĆ SZLIF ORAZ HONOWANIE POD WYBRANY TŁOK.
NA PĘKNIĘCIA TULEI JEJ WYKONANIE I JAKOŚĆ DAJEMY DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĘ - NIE WAŻNE CZY BĘDZIESZ JEŹDZIŁ TYM MOTOCYKLEM ROK CZY DZIESIĘĆ LAT MASZ GWARANCJE BEZ LIMITU KILOMETRÓW I CZASU
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WSTAWIENIA TULEI NA GOTOWO (TULEJOWANIE SZLIF POLEROWANIE) U NAS. KOSZT 368ZŁ
W RAZIE POTRZEBY WYKONUJEMY TEZ:
PŁASZCZYZNY, POMIARY SZCZELNOŚCI, SPAWANIE, NAPRAWY GŁOWIC
WSZYSTKIE TE CZYNNOŚCI SA WYSTAWIONE NA AUKCJACH ALLEGRO
PRZED LICYTACJA ZADZWOŃ UPEWNIJ SIĘ CZY WSZYSTKO JEST ZGODNE Z TWOIM MODELEM
TULEJOWANIE JEST PONAD POŁOWĘ TAŃSZĄ ALTERNATYWĄ NAPRAWY USZKODZONEGO LUB ZATARTEGO CYLINDRA NIŻ POWŁOKA NICASILOWA.
KOSZT POKRYCIA NICASILEM WYNOSI OKOŁO 800ZŁ (CZESKI, NA JEDEN SEZON)
UŻYTKOWNIK NIE ODCZUJE SPADKU MOCY ORAZ POGORSZENIA OSIĄGÓW SILNIKA!
W RAZIE ZATARCIA NIE TRZEBA WYKONYWAĆ NOWEJ POWŁOKI TAK JAK W PRZYPADKU NICASILU. WYSTARCZY WYKONAĆ SZLIF I ZAŁOŻYĆ TŁOK NAD WYMIAROWY.
PRACUJEMY NA NIEMIECKIM MATERIALE JEST TRWALSZY I BARDZIEJ ODPORNY NA ŚCIERANIE.
WSZYSTKIE KANAŁY OBRABIAMY I FAZUJEMY WEWNĘTRZNIE, ABY NIE POWODOWAĆ SZYBKIEGO ZUŻYCIA TŁOKA I PIERŚCIENI.
W KOŃCOWEJ FAZIE CYLINDER JEST SZLIFOWANY,POLEROWANY I OCZYSZCZANA JEST PŁASZCZYZNA.
WSZYSTKO TO, ABY ZMNIEJSZYĆ TARCIE DO MINIMUM I OGRANICZYĆ ZUŻYCIE MATERIAŁÓW MIEDZY SOBĄ
Posiadamy również tłoki z Wossnera, Vertexa bądź z japońskich zamienników do tych motocykli!
Istnieje możliwość wysłania przez nas kuriera który odbierze paczkę spod wskazanego adresu i dostarczy ją do nas w ciągu jednego dnia roboczego. Koszt transportu 25 zł.
NASZ ADRES:
Sklep:
MARTIN MOTOCYKLE
UL. KRAKOWSKA 443a
43-300 BIELSKO-BIAŁA
694 [zasłonięte] 557
Zakład produkcyjny/szlifiernia:
Martin Motocykle
ul. Szkolna 6
47-411 Ponięcice
tel. 694-[zasłonięte]-557
WYKONUJEMY TULEJOWANIE WSZYSTKICH CYLINDRÓW 2T ORAZ 4T.
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYKONANIA TULEI POD TŁOK DOSTARCZONY PRZEZ KLIENTA
TULEJOWALIŚMY CYLINDRY MOTOCYKLI I MOTOROWERÓW TAKICH JAK:
YAMAHA YZ DT WR PW TZD TDR TYZ XT TT XTZ RAPTOR WARRIOR PW TW MAYESTY 1
HONDA CR CRF MTX MBX NSR XR XL NS1 NX CRM
SUZUKI RM DR RMX RMZ TS TSX DRZ LTZ SMX
KAWASAKI KX KMX KDX KLX KLR KXF
KTM SX EXC GS LC4 EGS
APRILIA SR RS TUAREG FUTURA I INNE Z SILNIKIEM ROTAXA RX
CAGIVA MITO FRECCIA PLANET PRIMA
HUSQVARNA CR WR TE TC WRE WRX
GAS GAS
TM
ORAZ WIELE INNYCH
ŻADEN Z NASZYCH KLIENTÓW NIE ODCZUŁ RÓŻNICY W PRACY SILNIKA ANI SPADKU MOCY
Na wszelkie pytanie chętnie odpowiem pod numerem telefonu - 694 [zasłonięte] 557 serwis
606 [zasłonięte] 902 sklep
bądź drogą mailową martin_[zasłonięte]@interia.pl
Zgodnie z Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim, zakaz kopiowania, przetwarzania oraz wykorzystywania publikacji zamieszczonych na mojej aukcji.