Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tuck FOTOGRAFIA KOMERCYJNA W PRAKTYCE tani kurier

28-01-2012, 7:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 34 zł      Aktualna cena: 34 zł     
Użytkownik selkar
numer aukcji: 2023452753
Miejscowość Białystok
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 36   
Koniec: 27-01-2012 09:05:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ksiegarnia selkar ksiegarnia selkar
Dane sprzedającego
SELKAR - Księgarnia internetowa
ul. Kolejowa 9 lok. 15
15-702 Białystok

NIP 722[zasłonięte]144-33
REGON 451[zasłonięte]270

e-mail: [zasłonięte]@selkar.pl
tel.: 085 [zasłonięte] 93
(pon.-pt. w godz. 10-16)

mBank
45 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 357958

inteligo
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581175 [zasłonięte] 750048
(darmowe wpłaty w banku PKO BP)

Ważne informacje

Wysyłka w 24 godziny
po zaksięgowaniu wpłaty


Bezpieczne opakowanie

Kupując na kilku aukcjach, za wysyłkę płacisz tylko raz

Faktura VAT na życzenie Klienta

Wygodny odbiór osobisty w Białymstoku

FAQ - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
Przedmiot aukcji
Tuck FOTOGRAFIA KOMERCYJNA  W PRAKTYCE tani kurier
Fotografia komercyjna w praktyce
Kirk Tuck

Oprawa: miękka
Ilość stron: 128
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Galaktyka
Wymiary: 21 x 28 cm
ISBN: [zasłonięte]978-8379-158-7
Tłumaczenie: Justyna Hreczycho
Cena rynkowa: 44,90 zł

Książka jest nowa
Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową
Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej – począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków. Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa – określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej – od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.
ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
ksiegarnia selkar
© selkar